پنجعلی: پرسپولیس امروز نباید بی‌محابا حمله کند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است برنده دربی امروز قهرمان لیگ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، محمد پنجعلی در مورد شرایط دربی و اینکه به نظرش یحیی گل محمدی از چه ترکیبی در دیدار برابر استقلال استفاده می‌کند به خبرنگار ما گفت: به هرحال مربی به ترکیب برنده دست نمی‌زند و من فکر میکنم از ترکیبی که مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت استفاده کند به اضافه حامد لک. به هرحال ما باید این را بدانیم که تیم پرسپولیس در حال حاضر بالاترین کیفیت را دارد و یکی دو بازی عدم نتیجه گیری دلیل بر بد بودن این تیم که سابقه پنج سال قهرمانی پیاپی در لیگ ایران را دارد نیست.

او در ادامه گفت: به نظر من اگر در طول بازی پرسپولیس توانست از رقیب دیرینه خود جلو بیفتد برای حفظ نتیجه نباید بی محابا حمله کنند و این موضوع خیلی مهم است. به هر حال این بازی از هر لحاظ می‌تواند جذاب باشد زیرا پیروزی در این دیدار تعین کننده قهرمانی است و برای همین برای هواداران از حساسیت بالایی برخوردار است. انشاالله که نتیجه به نفع پرسپولیس رقم بخورد و ما شاهد یک دیدار تماشاگر پسند باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد با تماشاگر بودن این دیدار افزود: قبلا هم گفتم الان باز هم تکرار میکنم واقعا فوتبال بدون تماشاگر هیچ معنایی ندارد به خصوص دربی. خیلی وقت است که جای هواداران پرشور فوتبال روی سکوها خالی است و خوشحالم که آنها می‌توانند دوباره در امروز تیم مورد علاقه شان را از نزدیک تماشا و تشویق بکنند.

کد خبر: 1133945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =