۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
هفت شهر عشق سرخابی‌ها!

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر استقلال و پرسپولیس به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر دو مدعی اصلی قهرمانی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

استقلال - پیکان
شکست ناپذیران در راه فتح جام!

آبی‌ها در ۱۸ مصاف قبلی خود با تیم پیکان هیچ خاطره بدی ندارند. کسب ۱۱ پیروزی و ۷ تساوی نشان می‌دهد کار پیکانی‌ها برای کسب امتیاز در آزادی سخت است.

پیکان در ۵ دیدار قبلی خود هرگز طعم پیروزی را نچشیده است و ۴ تساوی و ۱ شکست در کارنامه‌اش دیده می‌شود. در طرف مقابل اما آبی‌ها از ۵ دیدار قبلی خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی دشت کرده‌اند.

البته ترکیب فرهاد مجیدی، وقفه طولانی در کوران لیگ و مجتبی حسینی کمی ترسناک به نظر می‌رسد. فصل گذشته در چنین شرایطی تیم آماده مجیدی در برابر ذوب حسینی غافلگیر شد و با دو گل شکست خورد. انگیزه بازیکنانی چون حقدوست و فلاح را هم نمی‌شود نادیده گرفت. به هر حال آبی‌ها بازی راحتی ندارند و فرهاد مجیدی به خوبی می‌داند ارزش گام اول پس از هر وقفه تا چه حد تاثیر گذار است.

۷ فینال مهم فرهاد و پسران شروع شده است. آیا آن‌ها تا آخرین نفس بی‌لغزش ادامه خواهند داد؟

هوادار - پرسپولیس
خطر تخریب ساختمان ۵ طبقه به دست رقیب!

در نیم فصل نخست کمتر هوادار فوتبالی تصور می‌کرد که شاگردان عنایتی بتوانند آزادی را با کسب امتیاز ترک کنند اما هوادار توانست ۲ امتیاز با ارزش در راه کسب جام را از سرخ‌ها بگیرد.

تیم عنایتی از همان روز محترم‌تر از قبل شمرده شد تا جایی که حالا می‌توان گفت سرخ‌ها کار سختی برای کسب پیروزی در خانه هوادار خواهند داشت. تیم عنایتی با یک فرم عالی به مصاف پرسپولیس می‌رود. آن‌ها از ۵ دیدار قبلی خود ۲ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده‌اند و مدت‌ها است شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده است. آن‌ها در ورزشگاه خانگی خود جان آبی‌ها را به لب رساندند تا ۳ امتیاز را تقدیمشان کنند و توانستند تیم پرمهره محرم را تا لب پرتگاه ببرند و متوقفشان کنند.

تیم یحیی از ۵ دیدار قبلی خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده است و کمی عملکردشان سینوسی بوده است. یحیی به دلیل اخراج در دربی روی نیمکت نخواهد بود و امیری، نعمتی و آل کثیر غایبان آن‌ها در این دیدار به شمار می‌روند.

باید دید آیا آقای گل سال‌های نه چندان دور آبی‌ها می‌تواند یک گل به یاد ماندنی دیگر تقدیم آبی‌ها کند؟!

علیرضا بابک

کد خبر: 1135294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =