برای شکست دادن استقلال بدشانس بودیم/ هدفمان ۵ رتبه بالای جدول است

بازیکن پیکان بدشانسی را عامل توقف این تیم مقابل استقلال می‌داند و معتقد است باید برنده این بازی می‌شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، غلامرضا ثابت ایمانی در مورد تساوی پیکان مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: فکر می‌کنم تماشاگران اعم از کسانی که از نزدیک و هم کسانی که داخل خانه بودند شاهد بازی جذابی از هر دو تیم بودند. موقعیت‌های گل زیادی دیدیم ولی متأسفانه ضربه‌های آخر ما تبدیل به گل نشد وگرنه حتی می‌توانستیم تیم قدرتمند استقلال را از پیش رو برداریم.

او در مورد دو موقعیت گلی که نصیبش شد ولی از دست رفت ادامه داد: بله یک شوت زدم که با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت. واقعا می‌شد آه و حسرت را در چهره من در آن لحظه دید و یک موقعیت من را حسینی مهار کرد و نشد که گل بزنم.

این بازیکن در مورد ده نفره شدن استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من استقلال ده نفره حتی فشار بیشتری آورد که هرجور شده بتواند بر ما پیروز شود. برای همین کار در آن دقایق هم برای استقلال و هم برای پیکان سخت بود.

ثابت ایمانی در پایان در مورد هدف پیکان برای بازی‌های آینده افزود: ما در رتبه هفتم هستیم و قطعا دوست داریم جزو چهار پنج تیم بالای جدول باشیم. آقای حسینی به جوانان میدان داده و فکر می‌کنم آنها نیز جواب اعتمادش را تا به الان داده‌اند. انشالله که بهترین اتفاقات برای تیم بازیکن‌ساز و خوب پیکان رخ بدهد.

کد خبر: 1136072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =