استقلال: مطالبات همه را می‌دهیم

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال گفت: بخشی از پول فروش ۱۰ درصد سهام استقلال در اختیار کمیته تسویه اقتصادی باشگاه قرار می گیرد تا مطالبات افراد مختلف پرداخت شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «علی دولتشاهی» مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در گفت وگویی اظهار داشت: شورای اقتصادی باشگاه استقلال متشکل از هفت نفر با حساسیت زیادی از سوی مصطفی آجورلو انتخاب شده‌اند و این افراد از نخبگان اقتصادی کشور هستند و تمامی مصوبات شورای اقتصادی در تمام زمینه‌های اقتصادی لازم الاجرا است.

بیشتر بخوانید اتمام قرارداد ۷ بازیکن استقلال در پایان فصل

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پول حاصل از فروش ۱۰ درصد از سهام باشگاه استقلال به حساب باشگاه واریز شده است یا خیر، اعلام کرد: پول به حساب باشگاه استقلال واریز و در حساب باشگاه است.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امروز (یکشنبه) شورای اقتصادی تصمیمات خوبی را گرفت و هزینه کردن پولی که از طریق فروش ۱۰ درصد از سهام استقلال به دست آمده است بر عهده شورای اقتصادی است،

دولتشاهی تصریح کرد: قرار بر این شد بخشی از این پول در اختیار کمیته تسویه اقتصادی باشگاه استقلال برای پرداخت تمام مطالباتی که افراد مختلف از گذشته داشتند در اختیار گرفت.

وی تاکید کرد: اولین صندوق فرهنگی – ورزشی را در کشور باشگاه استقلال تاسیس خواهد کرد، در این دراه پیشگام خواهیم بود و در حوزه‌های ورزشی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. در ساخت هتل، کمپ، هتل، ورزشگاه، بیمارستان ورزشی و تمام اموری که به مسائل اقتصادی مربوط است سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در پایان گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ باشگاه استقلال یک شرکت بورسی هستیم و ابتدایی‌ترین مقررات حاکم بر بورس انضباط مالی است و تمام مسائل مالی روشن و شفاف خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =