استقلال مربی خارجی باکیفیت می‌خواهد

علی چینی معتقد است نیمکت استقلال برای فصل بعد باید به یک سرمربی خارجی سپرده شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی چینی در خصوص چرایی جدایی فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: مجیدی امسال تمام رکوردها را زد. ضمن اینکه بالاخره تمام مربیان ایرانی آرزو دارند که ترانسفر شوند و این امر مختص بازیکنان نیست.

وی درباره حضور مربیان ایران در لیگ های عربی عنوان کرد: بعداز حشمت مهاجرانی هیچ مربی دیگری در کشورهای عربی سابقه مربیگری ندارد. کشورهای عربی بیشتر علاقه دارند از اروپا خصوصا کشور اسپانیا مربی بیاورند و اعتقاد زیادی به مربی‌های اروپایی دارند. حال بدلیل اینکه فرهاد مجیدی توانست در استقلال بدرخشد و این تیم را به جایگاه خودش برساند با آمار استثنائی بدون باخت، بیشترین کلین شیت کمترین گل خورده و گل زده مناسب مورد توجه لیگ امارات قرار گرفت که یک استثنا محسوب می‌شود.

علی چینی افزود: طبیعتا فرهاد مجیدی مختار است که به لیگ دیگری برود. همچون بازیکنانی که آینده خود را دنبال می‌کنند. این یک افتخار برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم است که فرهاد  مجیدی را یک تیم عربی به عنوان سرمربی خواسته است.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره وضعیت سرمربی بعدی این تیم خاطرنشان کرد: بنده مطمئنم که سردار آجورلو کارش را بلد است و به نحو احسن مربی جدید را انتخاب خواهد کرد. نظر خود من روی چهره‌ای در حد و اندازه آندره استراماچونی است و باور دارم که چنین سرمربی می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند.

کد خبر: 1143571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =