قطع‌ آب ۲۸۰۰ مشترک پر مصرف تهرانی

سخنگوی صنعت آب گفت: آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز قطع شد؛ قطع آب این مشترکان با هدف تغییر در رفتارهای مصرفی انجام شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فیروز قاسم‌زاده در هشتمین نشست خبری خود، اظهار کرد: سیاست های تشویقی برای مشترکین آب در نظر گرفته شده به طوری که اگر مشترکین در تقسیم بندی مشترکین خوش مصرف قرار بگیرند، و نسبت به روال عمومی مصرف خود، کاهش مصرف داشته باشند، به ازای هرمترمکعب کاهش مصرف، 3000 تومان تشویق برای این دسته از مشترکین درنظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قطع آب مشترکان بد مصرف در هفته سوم پاییز

وی افزود: سیاست های تنبیهی برای مشترکین آب در پاییز اعمال می‌شود به صورتی که مشترکینی که بیش از الگو مصرف کنند، در قبوض آنها جرایمی درنظر گرفته خواهد شد.

سخنگوی صنعت آب ادامه داد: آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز قطع شد؛ قطع آب این مشترکان با هدف تغییر در رفتارهای مصرفی انجام شده است.

قاسم‌زاده گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون تنها 3 میلیمتر است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۴۴ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این کاهش نسبت به دوره بلندمدت ۵۹ درصد است که سبب کاهش ورودی به سدهای کشور شده است.

سخنگوی صنعت آب به ابلاغ و اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی برای مشترکین از ابتدای آبان ماه، به منظوراصلاح الگوی مصرف اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی مردم و مسوولین و رعایت الگوی صحیح مصرف از سوی هموطنان، سال آبی گذشته را با کمترین تنش و مشکل سپری کردیم و با توجه به وضعیت فعلی منابع آبی، مدیریت مصرف آب باید همچنان تداوم داشته باشد و در این میان، لزوم اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش همگانی از سوی سازمان های مربوطه باید جدی گرفته شود تا اصلاح الگوی مصرف و مدیریت صحیح به عنوان یک فرهنگ همگانی پذیرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =