هیئت‌های دانشجویی جنایت تروریستی شیراز و آشوب‌های اخیر دانشگاه‌ها را محکوم کردند

هیئت‌های دانشجویی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی شیراز و آشوب‌های اخیر در سطح دانشگاه‌ها تاکید کردند: تا زمانی که نفس داریم پای انقلاب و رهبری کشورمان خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد این بیشه شیران، به دست نااهلان و مفسدین بیفتد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هیئت‌های دانشجویی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی شیراز و آشوب‌های اخیر در سطح دانشگاه‌ها تاکید کردند: تا زمانی که نفس داریم پای انقلاب و رهبری کشورمان خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد این بیشه شیران، به دست نااهلان و مفسدین بیفتد.

در بخش اول این بیانیه آمد است: حادثه دردناک و جنایت وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، تعرض به حریم حرم نورانی حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح کردن تنی چند از زائران و مجاوران آستان مقدس شد، مصداق عینی سبوعیت و حرمت شکنی اماکن مقدس است. دوباره دست نحس تکفیر، داغی تازه بر قلب ما گذاشته است و این بار قسمت سنگ فرش‌های مضجع مقدس احمد بن موسی علیه السلام بود که با صورتی سرخ از خون زائرین بیگناه ضجه بزند که بأی ذنب قتلت.

در این بیانیه تصریح شد: برای هیچ اهل بصیرتی مخفی نیست که امنیتی که توسط حاج قاسم و شهدا حرم برای ما به ارمغان آمد توسط اختلاف افکنان وبی خردان داخلی خدشه دار شد. هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور این ضایعه تلخ و جانسوز را به حضرت حجت بن الحسن (عج)، رهبر معظم انقلاب، همه آزادگان جهان، ایرانیان با بصیرت و خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

در این بیانیه خاطرنشان شد: وزیر کشور همانطور که شهید مبصر و مظلوم، شهید بهشتی می‌فرماید: «دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود» ما بر این اعتقادیم که پرچم عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و نابرابری باید بر دستان توانمند دانشجویان انقلابی باشد همانطور که پرچم صیانت از آرمان‌های انقلاب دردستان ماست فراهم آوردن بستری مناسب برای اعتراض و شنیده شدن تمامی حرف‌ها طبق اصل ۲۷ قانون اساسی که مع الاسف تاکنون مغفول مانده است از مطالبات جدی و به حق است و هر انسانی با هرعقیده و نژادی باید بتواند صدای خود را در کمال امنیت و آرامش با رعایت موازین برساند که دانشگاه محلی است برای تضارب آرا.

در این بیانیه عنوان شده است: ما دانشجویان هیئتی که با گرایش‌های مختلف سیاسی و فکری در سایه بیرق سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) گرد هم آمده ایم دیگر تحمل هتک حرمت قرآن کریم، توهین به مقدسات و معصومین (ع)، آتش زدن مساجد، تعرض به نوامیس مسلمانان، مجروح نکردن و به شهادت رساندن حافظان امنیت و برهم زدن آرامش دانشگاه‌ها و ایجاد نگرانی برای خانواده‌ها را نداریم و اگر دستگاه‌های مسئول و متولی، اقدامی عقلانی، موثر و مفید برای کنترل این آشوب‌ها نکنند؛ براساس فرمان آتش به اختیار رهبرعزیزتر از جانمان، طبق موازین شرعی و قانونی مستقیما وارد عمل میشویم و آن برخوردی که شایسته آشوبگران و فتنه گران در محیط دانشگاهی است را با آن‌ها خواهیم کرد. شایان ذکر است که اگر این تسامح وتغافل در برخورد با هنجارشکنان و فتنه گران در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند؛ برخوردی سخت شدیدتر با مسئولین امر بی کفایت خواهد شد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در پایان اعلام می‌داریم ماخدام اباعبدالله الحسین (ع) تا زمانی که نفس داریم پای انقلاب و رهبری کشورمان خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد این بیشه شیران، به دست نااهلان و مفسدین بیفتد و همه هیئات دانشجویی در سراسر کشور یکصدا ندا سر میدهیم: ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =