رسانه انگلیسی: آرسنال طارمی را نخرد پشیمان می‌شود

طارمی همچنان در حال درخشش است تا رسانه‌های خارجی، تیم‌های بزرگ را به جذب این بازیکن تشویق کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در یادداشتی از سایت HITC انگلیس، به اظهارات دومینگوس پاسینسیا بازیکن اسبق تیم ملی پرتغال و پورتو اشاره شده که تمجید جالبی از مهدی طارمی داشته است: "او بازیکنی است که به هیچ دفاعی مجال استراحت نمی‌دهد و تکاپوی او در زمین جالب توجه است. تا جایی که با این تلاش هرگز برای دستیابی به موقعیت تسلیم نمی‌شود و به تیم کمک زیادی می‌کند. اخیراً بازیکنی به اندازه او کامل ندیدم. تعهد دفاعی و شخصیت او نیز بسیار قوی است."

بیشتر بخوانید

مومنی: قایدی آنالیز کند چرا تعویض شده است

این خبرنگار با اشاره به جذب احتمالی طارمی توسط آرسنال؛ این سوال را مطرح کرد که با توجه به کیفیت مهاجم ایرانی، آیا او در صورت حضور در ترکیب آرسنال قادر بود که تساوی ساوتهمپتون را به برد تبدیل کند؟ البته فقط می‌توانیم اینطور حدس بزنیم. اما با افت روند گلزنی تیم و کاهش توجه به ژسوس در خط حمله، غیبت مهاجمی مانند طارمی می‌تواند تمام پیشرفت‌هایی را که آرسنال تحت هدایت آرتتا داشته، تضعیف کند.


مهدی طارمی، اکنون خود را مهیای جام جهانی و حضور در ترکیب تیم ملی ایران برای رقابت با انگلیس می‌کند جایی که شاید با درخشش در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش که تجربه حضور در لیگ انگلیس و نیمکت منچستریونایتد را دارد، از امیدواری بیشتری برای انتقال ویژه در پنجره زمستانی برخوردار خواهد بود. طارمی قطعا با توجه به اعتمادی که به کارلوس کی‌روش به او دارد و در انتقال خود به لیگ پرتغال در ابتدای مسیر نیز از آن بهره برد، بار دیگر احتمالا از تجربه و مشورت این مربی پرتغالی نیز استفاده خواهد کرد. این در حالیست که طی روزهای اخیر البته اخبار زیادی در خصوص درخواست تمدید قرارداد از سوی پورتو با این بازیکن منتشر شده است و باید دید تصمیم نهایی او چه خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

کد خبر: 1157956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =