مدیر باشگاه اینتر جذب طارمی را تکذیب کرد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر به احتمال جذب مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی قطر مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و به همین دلیل شایعات پیرامون آینده این بازیکن گسترش یافته است.

در جریان مسابقات جام جهانی قطر رسانه‌های لندنی گزارش دادند که مهاجم تیم پورتو پرتغال مورد توجه میکل آرتتا، سرمربی آرسنال قرار گرفته است. طارمی در جام جهانی دو گل مقابل انگلیس به ثمر رسانده بود.

درحالیکه مصدومیت گابریل خسوس، مهاجم برزیلی آرسنال موجب شد تا شرایط جذب طارمی را جویا شوند اما این بازیکن که تا پایان سال 2024 با پورتو قرارداد دارد، به باشگاه‌های دیگری هم لینک شده است.

بیشتر بخوانید

طارمی به آرسنال می‌رود؟

باشگاه اینتر به عنوان یکی از خریداران احتمالی مهاجم سابق پرسپولیس تهران مطرح شد که البته خاویر زانتی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه این احتمال را در این پنجره نقل و انتقالاتی رد کرد.

زانتی درباره تمایل برای جذب طارمی در نقل و انتقالات زمستانی بیان کرد: «نه در این لحظه داریم با بازیکنانی که داریم، کار می‌کنیم و می‌خواهیم این لیگ را با این تیمی که داریم کامل کنیم، قطعا در فرصت‌هایی که وجود دارد باید در بازار ببینیم که چه نوع بازیکنانی را نیاز داریم ولی خب فعلا نه.»

قسمت آخر جمله اسطوره اینتر نشان می‌دهد این باشگاه احتمالا طارمی را زیر نظر دارد اما فعلا تمایلی به آغاز مذاکرات برای انتقال این بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =