جلسه پیش رویداد جشنواره داستان نویسی «به یا لاله‌ها» برگزار شد

دبیر خانه مرکزی جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها به منظور ایجاد هماهنگی و ارتقای کیفی و کمی برگزاری جشنواره تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، جلسه پیش رویداد جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان و با حضور مهدی منصوری، ریاست دانشگاه و مسئولان برگزاری این جشنواره در دانشگاه آزاد سلامی واحد سمنان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره، بر تلاش بیشتر در زمینه اطلاع رسانی فراخوان جشنواره تأکید کرد وخواستار مشارکت روسای سایر واحدهای دانشگاهی استان به منظور اطلاع رسانی بیشتر به دانشجویان و ارسال آثار آنان به دبیرخانه جشنواره شد.  

منصوری در بخش دیگی از سخنان خود کیفیت برگزاری جلسه اختتامیه را بسیار با اهمیت خواند و دعوت از اساتید رشته ادبیات، داستان نویسی، مقامات استانی و مسئولین سازمانی دانشگاه را از موارد ضروری و لازم الاجرا این جشنواره اعلام کرد.

در ادامه  مهدی سلطانی فر گفت: در راستای اطلاع رسانی بهینه، نظر به توافقات صورت گرفته با مدیر کل آموزش وپرورش استان، مقرر شده پوستر جشنواره در صفحه اول سامانه شاد دانش آموزی و همچنین در اتوماسیون اداری سازمان درج شود، علاوه بر آن و به منظور افزایش مشارکت دانش‌آموزان، بر تنظیم و ارسال نامه به تمامی مدارس سطح استان تأکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه افزود: طراحی و ساخت تندیس اختتامیه جشنواره با صرف حداقل هزینه توسط کارکنان دانشگاه در حال اجرا است.

 بهمن مدیری، آثار رسیده به دبیر خانه جشنواره را تا کنون ۵۸ اثر اعلام کرد و گفت: این آثار در مرحله داوری اولیه قرار دارد و با تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره انتظار افزایش آثار در گروه های مختلف علی الخصوص دانش آموزی را خواهیم داشت.

دبیر تخصصی جشنواره به یاد لاله‌ها گفت: از ۵۸ اثر رسیده، ۴۷ اثر برون استانی و ۱۱ اثر نیز درون استانی هستند. و درسطح بندی این آثار، ۴۴ اثر بصورت آزاد، ۸ اثر دانشجویی، ۴ اثر خانواده شهدا و ۲ اثر در سطح دانش آموزی ثبت شده است.  

جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت در۱۴ موضوع به یاد ۱۴ امام معصوم علیهم‌السلام در چهار سطح دانشجویی، دانش‌آموزی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزاد در سوم اسفند ماه سال جاری به مناسبت  اعیاد مبارک شعبانیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1168084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =