سیف‌الله‌پور: دو سال است که حق و حقوق باشگاه نساجی داده نشده است

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: تبلیغات محیطی دست سهیل مهدی نیست و این موضوع به او ربطی ندارد. به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم و آن را پیگیری می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایزد سیف‌الله‌پور در واکنش به سخنان سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ که عنوان کرده بود مسوولان نساجی مازندران اختیار ورزشگاه‌شان را دارند و می‌توانند در ورزشگاه را بسته و کسی را راه ندهند، اظهار داشت: سهیل مهدی لطف داشت. مخلص او هستم اما این موضوع به او ربطی ندارد. بعید می‌دانم چنین فرد پخته‌ای، این سخنان را بزند.

حمید مطهری از سرمربی‌گری نساجی استعفا کرد

وی افزود: حق و حقوق باشگاه نساجی را خواستم. این قضیه به او ربطی ندارد. مگر تبلیغات محیطی در اختیار سهیل مهدی است. به مدت دو سال است که حق و حقوق باشگاه داده نشده است. من با مسئولان اصلی پیگیر این قضیه هستم.

مدیرعامل باشگاه نساجی عنوان کرد: اگر باشگاه نساجی طلب بازیکن را ندهد و بدهی‌ها پرداخت نشود، نمی‌توانید بازی کنید. آقایانی که در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند، من مثل تیم‌های دیگر دست در جیب دولت نمی‌کنم. باید باشگاهم را اداره کنم. اگر مستاجر شما اجاره را ندهد شما دوباره با آن فرد قرارداد می‌بندید؟ حق و حقوقمان را بدهند، ورزشگاه مال خودشان. اگر حق و حقوق خود را از استقلال بگیرند، چه اتفاقی می‌افتد؟

پیش از این باشگاه نساجی مازندران اعلام کرده بود اگر سازمان لیگ طلب این باشگاه از تبلیغات محیطی را ندهد اجازه برگزاری بازی این تیم با استقلال را نخواهد داد. دیداری که قرار است سه‌شنبه ۹ اسفند ماه در ورزشگاه وطنی برگزار شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1171792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =