سوگواری نجوا محملی برای معرفی ادبیات متعهد در کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت برگزاری سوگواره شعر نجوا می¬تواند در معرفی آثار و ادبیات متعهد ولایی، اسلامی و انسانی در کشور مؤثر گردد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل یداللهی اصلان  سوگواره شعر «نجوا» در قالب شعر کلاسیک و شعر نو از سری برنامه‌های دومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در همدان گفت: رویکرد دینی و اعتقادی در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده است.

 وی افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی روح اعتقادی و تبینی در کالبد دانشگاه دمیده شده و امیدواریم بتوانیم در این راستا قدم‌هایی برداریم.

 دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه به اسناد بالادستی نگاشته شده و نزدیک یک سال از عمر این سند می‌گذرد با اجرایی شدن آن گام‌های مثبتی در دانشگاه رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: داشتن راه کنشی دقیق و حساب‌شده با رویکرد آینده‌نگرانه نه تنها یک الزام مدیریتی که ضرورت تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: شـعور معنـوی و وجـدان اخلاقی در جامعـه هرچـه بیشـتر رشـد کنـد بـرکات بیشـتری بـه بـار می‌آورد؛ ایـن، بیگمـان محتـاج جهـاد و تلاش اسـت.

  یدالهی تصریح کرد: امروز در سوگواری شعر نجوا که با حضور شاعرانی از سراسر کشور گرد هم آمده‌ایم تا ادبیات ارزشی و متعهد را به کشور معرفی کنیم.

 وی با اشاره به آغازین روز های ماه شعبان ماه سرور و شادی  اهل بیت گفت امیدواریم در سایه سارائمه اطهارقدم  های براساس صدق و اخلاص برداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =