رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران شکست / بازگشت خندوانه و دورهمی به تلویزیون

بازدید ۲ میلیونی از«نون خ۴» در تلوبیون، شکسته شدن رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران، بازگشت خندوانه و دورهمی به تلویزیون و غیره از مهم‌ترین اخبار فرهنگی هفته‌ای بود که پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در بسته فرهنگی هفته ایسکانیوز نگاهی به مهم‌ترین اتفاقات فرهنگ و هنر کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع فرهنگی کشور دست خواهند یافت. در بسته خبری این هفته که با اتفاقات زیادی روبرو بود، به موضوعاتی نظیر بازدید ۲ میلیونی از«نون خ۴» در تلوبیون، شکسته شدن رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران، بازگشت خندوانه و دورهمی به تلویزیون و غیره می‌پردازیم.

ماجرای مجسمه عجیب در مشهد / اینترنت تلوبیون برای مشترکین مخابرات رایگان شد

بازدید ۲ میلیونی از«نون خ۴» در تلوبیون

بررسی آمار بازدید فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» نشان می‌دهد درحالیکه تنها قسمت‌های ابتدایی این سریال پخش شده، تا به اینجا نزدیک به ۲میلیون چهارصد مخاطب در بستر اینترنتی تلوبیون داشته است. این آمار به غیر از مخاطبینی است که هرشب از شبکه یک سیما و شبکه تماشا فصل چهارم «نون خ» را دنبال می‌کنند. آمار مشخصی از تماشاگران تلویزیون نمی‌توان استخراج کرد اما کنداکتور پر از آگهی قبل از پخش و در میانه پخش این سریال نشان می‌دهد مخاطبان به قدری بالا بوده که صاحبان آگهی این چنین سفارش تبلیغات داده‌اند.

رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران شکست/ استقبال از نوروزی‌ها

سینمای ایران موفق شد پس از شش ماه و نیم، رکورد تعداد روزانه مخاطبان را بشکند.

سینمای ایران طی روز سه‌شنبه؛ هشتم فروردین‌ماه موفق شد با جذب ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ مخاطب، رکورد مخاطب روزانه را بشکند. آخرین باری که سینماها توانستند مخاطبان روزانه بیشتر از این میزان را تجربه کنند، مربوط به ۲۲ شهریورماه سال گذشته است که ۱۷۷ هزار نفر مخاطب سینماها بوده‌اند

بازگشت خندوانه و دورهمی به تلویزیون

مدیر شبکه نسیم از بازگشت برندهای قدیمی خندوانه و دورهمی به آنتن این شبکه در سال جدید خبر داد.

محمدرضا خوشرو گفت: افراد مختلفی را حتماً به برنامه‌های این شبکه اضافه خواهیم کرد؛ برخی از افرادی که قبلاً بودند از آنها استفاده جدیدتری خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: کامران نجف‌زاده و فرزاد حسنی در یک برنامه خوب حضور پیدا می‌کنند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

نورمحمد ذوالفقاری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

زنده‌یاد ذوالفقاری در فیلم‌هایی همچون «غلامرضا تختی»، «انگشتر»، «یک دزدی عاشقانه»، «حبیب آقا» و … به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =