یوسفی: آکادمی استقلال در زمان برهانی جزو بهترین‌ها بود / تعجب از برکناری کاپیتان!

کم‌تر از یک ماه پیش بود که خبری، هواداران استقلال را دوباره شوکه کرد، این‌بار اخباری مربوط به برکناری آرش برهانی از مدیریت آکادمی استقلال، تعحب‌ها را برانگیخت.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از اینکه در یک اتفاق غیر منتظره آرش برهانی با تأییدحجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال از مدیریت آکادمی استقلال،  برکنار شد، تعجب بسیاری از هواداران آبی برانگیخته شد زیرا که بهترین عملکرد تیم‌های پایه استقلال در ۱۵ سال اخیر در زمان مدیریت برهانی اتفاق افتاد.

اعتراض باشگاه استقلال به اشتباهات داوری + فیلم

محسن یوسفی، بازیکن سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره آکادمی استقلال گفت: دو سه سال گذشته و در زمان آرش برهانی، اتفاقات خیلی خوبی رقم خورد و تیم های پایه نطم گرفتند و قهرمانی‌ها کسب کردند.

وی ادامه داد: برهانی از اعتبارش برای آکادمی مایه گذاشت و آکادمی هم جزء برترین‌ها شد اما با این حال او را برکنار کردند.

یوسفی با اشاره به برکناری برهانی از مدیریت آکادمی استقلال، اظهار کرد: من از برکناری برهانی تعجب کردم زیرا که آکادمی با مدیریت او از وضعیت خوبی برخوردار بود. او کارش خوب بود و نباید برکنار می‌شد.

 بازیکن سابق باشگاه استقلال با انتقاد از تیم مدیریت این باشگاه، عنوان کرد: نمی‌دانم واقعیت دارد یا نه ولی مثل اینکه برهانی بدلیل حمایت از یک مربی برکنار شد، به هر حال چنین تصمیماتی به ضرر باشاه استقلال تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =