پرسپولیس از قانون سقف قراردادها آسیب دیده / فوتبال ایران در دست ۴ مافیا

ضیا عربشاهی گفت:مهاجمی که برای خریده اند بدون صلاحدید کادر فنی بوده است و باید برای پرسپولیس دو مهاجم هدف خریداری کنند.

ضیا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: امسال پرسپولیس فصل را بسیار خوب شروع کرده و تا به اینجای کار توانسته است که از حیثیت قهرمانی‌های خود دفاع کند ولی اجرای قانون سقف قراردادها موجب آسیب به این تیم شده است.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی با پرسپولیس فسخ کرد

وی در مورد موضوع کسر یک امتیاز از پرسپولیس به علت رعایت نکردن سقف قرارداد افزود: هیچ کجای دنیا قانونی به اسم سقف قراردادها وجود ندارد، اکثر باشگاه‌های ما دولتی هستند و متاسفانه من متوجه نمی شوم قانون سقف قرارداد ها به چه معناست؟ چرا اصلا باید چنین قانونی وجود داشته باشد تا باشگاه های ما ضربه ببینند.

عربشاهی ضمن مقایسه فوتبال ایران با فوتبال عربستان، گفت: در عربستان قانونی به اسم سقف قرارداد وجود ندارد و مشاهده می‌کنید چقدر آنها در فوتبال با حضور نیمار، رونالدو و کریم بنزما پیشرفت کرده اند، ما باید آنها را الگو قرار دهیم تا پیشرفت کنیم.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: در حال حاضر کشورهای بسیار کوچک مثل هنگ‌کنگ نیز توانسته‌اند در فوتبال پیشرفت کنند و تیم ملی امید ایران را شکست دهند، شما فکر می‌کردید اصلا روزی هنگ کنگ بتواند فوتبال ما را شکست دهد؟ متاسفانه فوتبال ما دست سی و پنج سرمربی افتاده است که داشته‌هایشان مشخص است، فوتبال دنیا در حال پیشرفت است و متاسفانه ما درحال پسرفت هستیم و این به فوتبال ما آسیب می زند.

ضیا عربشاهی با اشاره به وجود مافیا در فوتبال ایران اضافه کرد: فوتبال ایران دست یک نفر نیست، دست چهار نفر است که سرمربیان را برای تیم‌های ملی انتخاب می کنند، صد بازیکن اول با صد بازیکن دوم زیاد تفاوتی ندارند و فقط شرایط روحی و روانی بازیکنان است که در کدام تیم بازی می‌کنند.

پیشکسوت اسبق سرخ‌ها در مورد شهاب زاهدی و وضعیت خط آتش پرسپولیس بیان کرد: شهاب زاهدی به‌هیچ عنوان مهاجم هدف نیست، این بازیکن در رده‌های پایه پرسپولیس هم بازی کرده است و همیشه وینگر چپ و راست بازی بوده است، الان پرسپولیس یک مهاجم نوک آورده که با صلاحدید یحیی گل محمدی نبوده است و پرسپولیس اکنون به دو مهاجم هدف برای تقویت خط آتش خود احتیاج دارد.

هافبک سابق پرسپولیس درپایان درباره داوری بازی پرسپولیس و گل گهر گفت: در واقع توپ سی سانتی متر از خط دروازه پرسپولیس جلوتر بود و باید گل اعلام می‌شد اما یک پنالتی هم به نفع پرسپولیس گرفته نشد و از نظر اشتباهات داوری همه چیز مساوی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =