ستایش خاص سرمربی تیم ملی فرانسه از کیلیان امباپه

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از پیروزی برابر هلند به ستایش خاص از کیلیان امباپه پرداخت و از نقش تاثیرگذار او سخن به میان آورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ به نقل از TF۱، تیم ملی فوتبال فرانسه در مقدماتی جام ملت‌های اروپا در زمین هلند به میدان رفت و توانست با درخشش کیلیان امباپه به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید:

احتمال حضور امباپه در تیم المپیک فرانسه

فرانسه در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و هر دو گل  این تیم را کیلیان امباپه به ثمر رساند.

دشان بعد از بازی به ستایش از امباپه پرداخت و گفت: ام‌باپه شرایط را آن گونه که باید باشد رقم زد. با حضور او مشکلی نداریم. وقتی ام‌باپه باشد ما این شانس را داریم که در بسیاری از بازی‌ها به پیروزی برسیم. برای امباپه خوشحال هستیم. او روزهای سختی را پشت سرگذاشت اما نشان داد که همچنان قوی و آماده است. او مدافعان هلند را ترساند و شب سختی را برای آنان رقم زد.

دشان ادامه داد: امباپه در سمت راست زمین یک مهاجم استثنایی است. او نقش خود را به عنوان کاپیتان هم به خوبی انجام می‌دهد. بعضی‌ها دوست دارند که امباپه کمی بیشتر صحبت کند اما من دوست دارم که با پاهایش در زمین صحبت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در پایان یک پیام برای شاگردانش داشت. او گفت: بازیکنان بعد از صعود می‌دانند که ما یک هدف دیگر داریم و آن اینکه باید جزو ۵ تیم برتر باشیم. ما باید در یورو ۲۰۲۴ جزو سرگروه‌ها باشیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1201941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =