مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، برگزار شد.

دکتر رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تکیه‌گاه امنی برای مدیریت دانشگاه، همکاران و دانشجویان است، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، متولی برنامه‌های مهم فرهنگی بوده که با هدف ترویج و ژرف‌اندیشی در مسائل دینی اجرایی می‌شود؛ اما باید این فعالیت‌ها در سبک و شیوه‌ای از بیانیه فاخر گام دوم انقلاب برگزار شود، شیوه اسلامی و انقلابی مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب؛ چراکه تجربیات نشان داده، اجرای آن به این سیاق، اثرگذارتر خواهد بود.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود داستار به‌عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدمهدی قاضی‌زاده قدردانی شد.

حجت‌الاسلام شریفانی، پیش از این مراسم، با حضور در گلزار شهدای بوشهر، با اهدا گل و قرائت فاتحه و ذکر مصیبت نسبت به مقام شامخ شهدا اظهار احترام کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1202068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =