خیلی‌ها نمی‌خواهند نکونام در استقلال نتیجه بگیرد/ مهرداد محمدی جایگزین شایسته قایدی و محبی

پیشکسوت فوتبال گفت: نکونام با توجه به شرایط موجود توانسته شرایط خوبی را برای استقلال فراهم کند با این وجود خیلی‌ها نمی‌خواهند او نتایج خوبی با این تیم کسب کند.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی دیروز استقلال و هوادار اظهار کرد: استقلال بسیار عالی بازی کرد، آنها توانستند با انسجام تیمی مناسب تیم هوادار را شکست دهند، آبی‌ها در پانزده دقیقه ابتدایی بازی، با دو اشتباه بد موقع دو بر صفر از هوادار عقب افتادند اما در نیمه مربیان جواد نکونام ورق بازی را به نفع خود برگرداند و توانست بازی را سه بر دو ببرد.

بیشتر بخوانید:

محمدرضا گلزار در کنار بازیکنان پرسپولیس و استقلال + عکس

وی ادامه داد: نکته‌ای که در این بازی وجود داشت،‌ عملکرد بی‌نظیر مهرداد محمدی بود که بعد از اینکه استقلال عقب افتاد مثل ققنوس پرواز کرد و مبدل به ستاره این مسابقه شد.

نوری در رابطه با عملکرد جواد نکونام تصریح کرد: نکونام ویژگی مثبتی که دارد این است که در کنار زمین آرامش خود را حفظ می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که بازی بهتری در زمین به نمایش بگذارند.

وی افزود: سرمربی استقلال بسیار فرد باهوشی است و همیشه سعی می کند به ترکیب اولیه خودش دست نزند و همین موضوع مزید بر علت شده که نتایج بسیار خوبی را بگیرد، فقط مشکلی که الان نکونام دارد این است که با کمبود بازیکن مواجه است، با این حال او می‌تواند استقلال را در پایان فصل قهرمان کند.

وی در مورد مهرداد محمدی و دو گلی که در مقابل هوادار به ثمر رساند، گفت: کمتر بازیکنی در استقلال توانسته چنین تاثیرگذاری در ترکیب استقلال داشته باشد، در واقع مهرداد محمدی جایگزین بسیار شایسته‌ای برای مهدی قایدی و محمد محبی است، او با استارت‌هایی که می‌زند نشان داده که بازیکن بسیار سرعتی است و اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌تواند گلزن آینده دربی پایتخت باشد.

هافبک اسبق استقلال با بیان اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند نکونام در استقلال نتیجه بگیرد، گفت: نکونام با توجه به شرایط موجود توانسته شرایط خوبی را برای استقلال فراهم کند، اما خیلی‌ها از این موضوع خوشحال نیستند، برای همین از کسانی که از او انتقاد می‌کنند می‌خواهم که انتقادات را کنار بگذارند و از او حمایت کنند تا استقلال در پایان فصل نتیجه بسیار خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =