قهرمانی استقلال بعید به نظر می‌رسد

بازیکن اسبق استقلال گفت: با عملکرد بدی که آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند بعید است بتوانند در پایان فصل قهرمان لیگ شوند.

منصور رشیدی دروازبان اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی دیروز استقلال و آلومینیوم اظهار کرد: در بازی روز گذشته استقلال عملکرد بسیار خوبی را داشت، آبی‌های پایتخت در گرفتن اکثر توپ‌های سوم موفق بودند و سعی کردند توپ و میدان را صاحب شوند، البته نباید از عملکرد خوب خط هافبک استقلال غافل شویم، چرا که آنها عملکرد بی‌نقصی داشتند.

بیشتر بخوانید:

اعلام جزئیات شکایت پرسپولیس از استقلال

کارشناس فوتبال ادامه داد: در این سال‌ها استقلال در خط دفاع ضعف‌های زیادی داشته است، در دوران ساپینتو آبی‌ها آسیب‌های زیادی از خط دفاعی دیدند اما از وقتی که جواد نکونام وارد تیم شده، استقلال خط دفاع مستحکم‌تری را نسبت به فصول گذشته برای خود ساخته است.

وی با اشاره به اینکه دست جواد نکونام از بازیکن خوب خالی است، اضافه کرد: استقلال عملکرد بسیار بدی در نقل و انتقالات داشت، قهرمان دو فصل پیش لیگ ایران نباید چنین شرایطی را داشته باشد، آنها در خط دفاع اصلا تقویت نشدند و از این جهت دست جواد نکونام بسیار خالی است.

رشیدی با اشاره له عملکرد خوب روزبه چشمی گفت: روزبه چشمی به مانند یک رهبر در خط هافبک و دفاع استقلال عمل می‌کند، البته او توانایی‌های بیشتری در خط هافبک دارد و نکونام باید بیشتر از چشمی در میانه میدان استفاده کند و اگر این اتفاق رخ دهد کمربند میانی استقلال محکم‌تر از گذشته خواهد شد.

دروازبان اسبق استقلال در رابطه با عملکرد آرمان رمضانی هم افزود: آرمان رمضانی گل بسیار زیبایی به ثمر رساند، او هر موقع به کار گرفته شده، بازی خوبی به نمایش گذاشته است. رمضانی در توپ‌های هوایی تبحر دارد و همین موضوع باعث می‌شود بازیکن‌های استقلال تمایل بسیار زیادی برای سانتر از جناحین داشته باشند.

رشیدی در مورد عملکرد استقلال در پایان فصل گفت: بعید می‌دانم با عملکرد بدی که استقلال در نقل و انتقالات داشته بتواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود ولی با درایت جواد نکونام آنها حداقل می‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =