کارشناس فوتبال: سپاهان اگر قصد قهرمانی دارد نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد

پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان اصفهان اگر قصد قهرمانی در لیگ برتر امسال را دارد، نباید براحتی امتیاز از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود یزدخواستی با اشاره به تساوی تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور افزود: تیم سپاهان امسال خود را برای کسب قهرمانی بسته است و برای این هدف تلاش می‌کند لذا از دست دادن امتیاز بویژه تساوی با حریفان، در نهایت و در روزهای سرنوشت‌ساز به ضرر این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

کنایه تند سرمربی سپاهان به پرسپولیس / مورایس: اگر۹۰ امتیاز هم بگیریم قهرمان نمی‌شویم

وی یادآور شد: سال قبل نیز همین تساوی‌های بد موقع به زیان سپاهان شد و قهرمانی را از این تیم که روزها صدرنشین لیگ بود، گرفت.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بازیکنان خارجی سپاهان باید بیشتر آمادگی حضور در زمین را پیدا کنند تا در ترکیب این تیم موثرتر ظاهر شوند.

یزدخواستی ادامه داد: کسب تساوی روز گذشته برابر نساجی مازندران نمایانگر این است که سپاهان باید از تاکتیک‌های مختلف و جایگزین برابر رقیبان استفاده کند زیرا بهره‌گیری از شیوه یکسان در یک دیدار، کار را برای تیم روبه‌رو راحت‌تر می‌کند.

وی در باره مسابقه بعدی سپاهان برابر ملوان بندرانزلی نیز گفت: تیم حریف براحتی می‌تواند از تیم های بزرگ و مدعی امتیاز بگیرد و در لیگ گذشته نیز همین ملوان روند قهرمانی سپاهان را با کسب یک مساوی در ورزشگاه نقش جهان متوقف کرد لذا استفاده از بازیکنان سرعتی برای به ثمر رساندن گل در مسابقه با ملوان ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1204353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =