لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی پرگل و قاطعانه سپاهان برابر آلمالیق

سپاهان در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان آلمالیق ازبکستان بود و موفق شد این بازی را با نتیجه ۹ بر ۰ ببرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ترکیب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا | وداع نساجی با لیگ قهرمانان آسیا / الهلال در صدر گروه D

این ترکیب عبارت است از: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان

گزارش زنده

ساعت ۲۳:۲۹ / بازی به پایان رسید.

گل نهم سپاهان به آلمالیق از سوی محمدجواد حسین نژاد

دقیقه ۳+۹۰ / محمدجواد حسین نژاد درون محوطه جریمه روی یک حرکت انفرادی زیبا، ضربه اش را از زاویه بسته زد که تبدیل به گل نهم سپاهانی ها شد.

گل هشتم سپاهان به آلمالیق از سوی عیسی آل کثیر

دقیقه ۸۷ / پاس کاری و همکاری زیبای بازیکنان سپاهان در نهایت به عیسی آل کثیر رسید و این بازیکن درون محوطه جریمه با یک بغل پا، بریس کرد تا گل هشتم سپاهان ثبت شود.

گل هفتم سپاهان به آلمالیق از سوی شهریار مغانلو

دقیقه ۸۲ / شهریار مغانلو بلافاصله بعد از ورود به زمین، توپ گیری کرد و از راه دور با پای راست ضربه زمینی را زد که دروازه بان حریف توپ را رها کرد و گل هفتم سپاهان ثبت شد. 

گل ششم سپاهان به آلمالیق از سوی عیسی آل کثیر

دقیقه ۷۹ /عیسی آل کثیر درون محوطه جریمه از سوی بازیکن آلمالیق متوقف شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند. خود عیسی آل کثیر پشت ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی گل ششم تیمش را ثبت کرد. 

گل پنجم سپاهان به آلمالیق از سوی رامین رضاییان

دقیقه ۷۱ / ضد حمله ای برای بازیکنان سپاهان شکل گرفت و روی اشتباه عجیب دروازه بان و مدافعان این تیم، توپ به رامین رضاییان رسید تا این بازیکن با شوت دقیق، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

اخراج مستقیم بازیکن آلمالیق

دقیقه ۶۶ / حسنف روی رامین رضاییان خطای خشنی را انجام داد که داور خطا اعلام کرد. بعد از آن وار صحنه را بررسی کرد و با تشخیص داور، حسنف با کارت قرمز مستقیم به دلیل خطای خشن، اخراج شد.

گل چهارم سپاهان به آلمالیق از سوی محمد قربانی

دقیقه ۶۲ / روی ارسال زیبا و دقیق رامین رضاییان، توپ به محمد قربانی رسید که این بازیکن با یک ضربه بغل پا حساب کار را چهار بر صفر کرد.

گل سوم سپاهان به آلمالیق از سوی محمدجواد حسین نژاد

دقیقه ۶۰ / بلافاصله بعد از گل، بازیکنان آلمالیق توپ را مجددا تقدیم سپاهانی ها کردند که این بار محمدجواد حسین نژاد یک حرکت انفرادی را آغاز کرد و بعد از عبور از چند بازیکن، ضربه اش را زد که ضربه او پس از برخورد به مدافع آلمالیق، وارد دروازه این تیم شد.

گل دوم سپاهان به آلمالیق از سوی رضا اسدی

دقیقه ۵۹ / توپی که بازیکنان سپاهان از سمت چپ به دهانه دروازه فرستادند را رضا اسدی با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد.

گل مردود شده محمدجواد حسین نژاد به آلمالیق

دقیقه ۵۴ / در حالی که چند بار ضربات میلاد زکی پور و رضا اسدی مقابل دروازه آلمالیق تبدیل به گل نشد، محمد جواد حسین نژاد از راه رسید و با یک بغل پا درون محوطه جریمه، حساب کا را دو بر یک کرد. این گل هم بلافاصله از سوی وار چک و با اعلام آفساید، مردود شد.

ساعت ۲۲:۳۷ / بازی در نیمه دوم شروع شد. 

ساعت ۲۲:۲۱ / بازی در نیمه نخست به پایان رسید. 

دقیقه ۴۵ / شش دقیقه زمان تلف شده اعلام شد. 

دقیقه ۴۰ / شوت حسین نژاد از کنار دروازه بیرون رفت. 

دقیقه ۳۲ / خطای خشنی از سوی بازیکنان آلمالیق روی محمد قربانی شکل گرفت و بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند بازیکن حریف باید اخراج شود. 

دقیقه ۲۴ / میلاد زکی پور پس از برخورد با بازیکنان حریف، احساس ناراحتی کرده و روی زمین افتاد ولی بعد از چند دقیقه بلند شد و به بازی ادامه داد.

دقیقه ۲۰ / بعد از بررسی وار و وقفه ای که در بازی ایجاد شد، بازی آرام و بدون اتفاق خاصی در جریان است.

گل مردود شده فرشاد احمدزاده به آلمالیق

دقیقه ۱۱ / حرکت تیمی زیبایی بین بازیکنان سپاهان شکل گرفت و روی اشتباه مدافعان آلمالیق توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او برای بار دوم گلزنی کرد ولی وار صحنه را بررسی و اعلام خطای هند کرد تا گل سپاهان مردود شود. 

گل اول سپاهان به آلمالیق از سوی فرشاد احمدزاده

دقیقه ۸ / میلاد زکی پور اوت را به شکل بلند پرتاب کرد که در شلوغی محوطه جریمه توپ به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن پس از یک کنترل زیبا، با پای چپ دروازه حریف را باز کرد. 

دقیقه ۶ / ارسال تند و تیز رامین رضاییان چیزی نمانده بود تبدیل به اولین موقعیت سپاهان شود که مدافعان آلمالیق توپ را به اوت فرستادند. 

ساعت ۲۱:۳۰ / بازی با سوت داور آغاز شد. 

حواشی بازی

هواداران خانم و آقای سپاهان با ۲۲ دستگاه اتوبوس از اصفهان خودشان را به تهران رساندند تا از تیم محبوب شان مقابل آلمالیق حمایت کنند.

تعداد کمی از هواداران نساجی هم از بازی قبلی در ورزشگاه ماندند و به حمایت از تیم سپاهان پرداختند.

کد خبر: 1205386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =