معرفی ۶ محصول جدید در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، خبر از معرفی ۶ محصول جدید توسط خودروسازان مطرح کشور در این نمایشگاه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان از روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه در محل سالن امیرکبیر نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر با قابل توجه برندهای مطرح بازار، آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه انواع خودروهای سواری، ترانزیتی، امدادی، آتش‌نشانی، موتورسیکلت و غیره در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفته است. شرکت‌های آرین دیزل، بهمن خودرو، شایان دیزل، کرمان موتور، سانیار موتور و مدیران خودرو، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه اصفهان نمایش داده و از محصولات جدیدی در کنار محصولات شاخص گروه بهمن، ایران‌خودرو و دیگر برندهای مطرح در کشور، رونمایی خواهد شد.

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت خودروی ۱۴۰۲ ایران به‌میزبانی اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این رابطه گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در شهر اصفهان در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت ۴ روز از شانزدهم تا نوزدهم آبان‌ماه برپا شده است. بیش از ۲۰ شرکت و برند صاحب‌نام در صنعت خودرو در این نمایشگاه حضور داشته و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه امسال، رونمایی از ۶ محصول جدید است؛ بر این اساس، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در شهر اصفهان، با توجه به متراژ و تعداد برندهای شرکت‌کننده، بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت خودروی سال ۱۴۰۲ در ایران است و تلاش شده با توجه به ظرفیت‌های شاخص اصفهان، آخرین دستاوردهایی صنعتی این استان نیز به نمایش گذاشته شود.

احمدرضا طحانیان

استقبال گسترده مردم از نمایشگاه بین‌المللی خودرو در اصفهان

احمدرضا طحانیان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، شاهد رقم خوردن سال بسیار خوبی برای نمایشگاه بین‌المللی اصفهان هستیم. نمایشگاه صنعت خودرو -علی‌رغم فاصله موجود بین شهر اصفهان و محل نمایشگاه- تا این لحظه هم‌چون سال گذشته، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود که روزهای پُرکاری را در ادامه شاهد باشیم. از همه همشهریان و هم‌وطنان دعوت می‌کنم تا از این نمایشگاه بازدید کرده و از محصولات متنوع و دستاوردهای صنعت خودرو ظرف یک سال گذشته، بازدید کنند.

پاسخ به تقاضای بازار توسط بخش خصوصی علی‌رغم تحریم‌ها

وی تصریح کرد: هرچند ایران به دلیل شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه -به ویژه در حوزه صنعت خودرو- با مشکلاتی مواجه بوده است، اما شرکت‌ها و فعالان بخش خصوصی تمام ظرفیت خود را برای پاسخگویی به تقاضای بازار به کار گرفته و ضمن همکاری با برندهای چینی حاضر در بازار جهانی، محصولات خوبی را تولید و عرضه کرده‌اند. هم‌چنین، با وجود آن‌که این نمایشگاه مخصوص صنعت قطعه‌سازی نیست، اما فعالان این حوزه نیز جزو حاضران و بازدیدکنندگان هفدهمین نمایشگاه خودرو هستند. برپایی این نمایشگاه بزرگ، ماحصل برگزاری منظم دوره‌های پیشین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و هم‌چنین نمایشگاه تخصصی صنعت قطعه‌سازی می‌باشد و از این منظر، شاید بتوان هفدهمین نمایشگاه خودرو را نقطه عطفی در بازار تقاضا دانست.

دعوت از جوانان برای بازدید از دستاوردهای صنعت قطعه و خودروسازی ایران

طحانیان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش فعالان حوزه اقتصاد و صنایع آن است که در قالب این نمایشگاه بتوانند انگیزه، روحیه و تلاش‌هایی که در قالب بخش‌های مختلف صنعتی کشور به ثمر نشسته را در معرض دید جامعه بگذارند. امیدوارم نسل جوان ضمن بازدید از این نمایشگاه، اتفاقات خوبی که در صنعت خودروی ایران صورت گرفته را ملاحظه کرده و از ظرفیت بزرگ صنعت قطعه‌سازی، خودروسازی و دیگر صنایع وابسته اطلاع پیدا کنند.

معرفی ۶ محصول جدید در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در اصفهان

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی اصفهان با مشارکت چشم‌گیر بخش خصوصی و با استقبال مخاطبان، امسال شاهد رونمایی از خودروی الکتریکی سواری گروه بهمن به نام «هونگچی E-QM5»، کشنده الکتریکی شرکت آرین دیزل، محصولات جدید مدیران خودرو با نام‌های X33 Cross و Arrizo 5 Sport و هم‌چنین دو محصول جدید آفرود و کراس شرکت کرمان موتور می‌باشد.

خبرنگار: جمال‌الدین رجایی

عکاس: اعظم شعبانی

انتهای پیام./

کد خبر: 1205713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =