اخبار بازار خودرو / تارا گران و هایما ارزان شد + جدول

پرطرفدارهای ایران خودرو همانند روز گذشته در کنار رشد با ثبات و در برخی از خودروها با کاهش قیمت‌گذاری شدند، روندی که نشان از تداوم سردرگمی قیمتی در این بازار است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پرطرفدارهای ایران خودرو همانند روز گذشته امروز ۳ دی ماه ۱۴۰۲ هم در کنار رشد با ثبات و در برخی از خودروها با کاهش قیمت‌گذاری شدند، روندی که نشان از تداوم سردرگمی قیمتی در این بازار است.

بیشتر بخوانید:

کدام خودروها مشمول مالیات سالانه می‌شوند؟

بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین رشد قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز به «تارا اتومات V۲» رسید و «هایما S۸» هم افت قیمت را تجربه کرد با این شرایط می‌توان گفت بیشتر ایران خودرویی‌ها امروز تغییر قیمت نداشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند این بازار در روزهای اخیر گوش به زنگ اخبار جدید برای تعیین مسیر خود است که این امر موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی امکان‌پذیر نباشد.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز بیشترین رشد به «تارا اتومات V۲» با افزایش ۲۰ میلیون تومانی رسید.

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو ۲۰۷ دنده‌ای»، «هایما S۸»، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر امروز هم «هایما S۸ پلاس» در بازار به روند کاهشی خود ادامه داد و با افت ۵ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس ارزیابی بازار «تارا اتومات V۲» هم در بازار ۷۸۹ میلیون تومانی شد و رشدی ۲۰ میلیونی داشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خانواده دنا تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۵۸ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۲۰ میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۶۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

خودرو

انتهای پیام/

کد خبر: 1212487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =