کسب یک مدال طلا و سه نقره در مسابقات اختراعات بین‌المللی دبی توسط تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی

تیم رباتیک خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی، یک مدال طلا و ۳ مدال نقره را از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم رباتیک خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی (DIS expo) که در دو سطح حضوری و آنلاین برگزار شد، در سطح حضوری و با طراحی و ساخت پکیج ایمنی مشاغل صاحب مدال طلا و برای طراحی و ساخت دستگاه ماگ هوشمند و اپلیکیشن محافظت از پوست به مدال نقره دست یافت. همچنین در سطح آنلاین این مسابقات با ارائه طرح کیف هوشمند یادآور نیز به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید:

کسب مقام نخست واحد یادگار امام (ره) در رویداد بین‌المللی راینو کاپ

مهندس ریاحی سرپرست تیم خانه ایده گفت: پکیج ایمنی مشاغل شامل سه محصول «کلاه ایمنی»، «گوش گیر صنعتی» و «ماسک هوشمند» است که برای استفاده کارگران مشاغل سخت طراحی و ساخته شده است.

ریاحی افزود: دستگاه ماگ هوشمند میزان آب موجود در بدن ورزشکاران را محاسبه می‌کند و زمان و دمای آبی که باید مصرف کنند را به آنان نشان می‌دهند، همچنین با نصب یک مسیر یاب هوشمند، محل توضیع نوشیدنی و مایعات را به آیشان اعلام می‌کند.

سرپرست تیم خانه ایده با اشاره به برنامه محافظت از پوست گفت: این برنامه میزان UV جذب شده پوست در مناطق مختلف را محاسبه و جهت مراقب از پوست توصیه‌های لازم را به کاربر می‌دهد.

وی افزود: کیف هوشمند یادآور با دریافت برنامه درسی دانش آموزان و نصب تیکت‌هایی بر روی کتاب، دفتر و وسایل آنان در صورت فراموشی به کاربر هشدار می‌دهد.

گفتنی است در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی از 20 کشور جهان مانند ایران، کانادا، روسیه، آمریکا، عربستان، مصر، ترکیه، رومانی وعمان حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =