اعضای کارگروه بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه آزاد خراسان شمالی مشخص شدند

با حکمی از سوی محمدعلی کی نژاد رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استانی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در گزینش افراد باید دقت لازم انجام شود تا افرادی که انتخاب می شوند انقلابی و اسلامی باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب می فرمایند: به گزینش به چشم رقیب و مانع نگاه نکنند به چشم بازو، وسیله کار، چشم بیننده و گوش شنونده در پیدا کردن آدمهای کارآمد نگاه کنند، مدیر باید وجود گزینش را یک فوز عظیم بداند.

کاظمی افزود: در تمامی کارها باید رضایت خداوند متعال در نظر گرفته شود و اخلاق حسنه و خوشرویی در تمامی کارهایمان سرلوحه قرار گیرد.

امید سپهری راد مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه در یک سال گذشته ارائه کرد.

حمید حاتمی، مریم السادات محمودی، محمود جاجرمی، امید سپهری راد از واحد بجنورد و علی شیعه علی از واحد شیراوان به مدت 4 سال به عنوان اعضای کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی منصوب شدند و احکام توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی داده شد.

در حکم انتصاب آمده است: در اجرای مصوبه 608 شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصویب هیات عالی جذب اعضای هیات علمی و نظر به سوابق و تجارب ارزشمند آن فرهیخته گرامی در حوزه آموزش عالی به موجب این حکم به مدت 4 سال به عنوان عضو کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه همکاری و تعامل با سایر استادان، به ویژه اعضای هیات اجرایی جذب آن دانشگاه بتوانید در هدایت امور مربوط به جذب اعضای هیات علمی متعهد، متخصص و مومن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1214858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =