بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس محروم شد

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال هوادار دیروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. در این مسابقه بازیکنان تیم تهرانی شش مرتبه کارت زرد دریافت کردند تا از این حیث عملکرد میثم حیدری داور مسابقه مورد توجه باشد.

بیشتربخوانید:

استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود

این در حالی است که تیم‌های هوادار و پرسپولیس باید در روز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تأثیرگذار باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از کارت‌های زرد زیادی که حیدری در دیدار روز گذشته به شاگردان شجاعی نشان داد، آنها یک بازیکن خود را از دست دادند. براساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار اخطاره بودن بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در لباس نساجی مقابل بزرگان لیگ سپاهان و استقلال با شوت‌زنی از راه دور گلزنی کرده بود، نمی‌تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =