تربیت دانش آموز هدفمند مهم‌ترین وظیفه معلمان است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان: تربیت و پرورش دانش آموزان امیدوار و هدفمند مهم‌ترین وظیفه معلمان و خانواده‌ها است، زیرا امید و انگیزه است که باعث موفقیت در تمام زمینه‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، حجت السلام والمسلمین اسماعیل پاکنژاد، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، در اختتامیه دومین پویش ملی مهدویت ویژه مدارس سما، ضمن ابراز خوشحالی از استقبال دانش آموزان مدارس سما از این پویش گفت: اگر کسی در مسیر امام زمان گام بردارد، امام زمان به زندگی او نگاه و او را ارزشمند می‌کند، به عنوان مثال، خاک به خودی خود ارزش خاصی ندارد، منتها تسبیح گلی که به اسم امام حسین متبرک شده است بسیار با ارزش است.

کسی که در زندگی تمام تلاشش این باشد که برای امام زمان کاری انجام دهد، امام زمان نیز یار و یاور او خواهد شد و دیگر ترس برای آدمی معنا پیدا نمی‌کند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروزه وجود دارد، نبود هدف در زندگی است که این موجب پوچی می شود، زیرا اگر در زندگی هدف داشته باشیم، هیچگاه بی انگیزه و نا امید نمی‌شویم.

در پایان پاکنژاد یکی از وظایف اصلی معلمان و خانواده‌ها را ایجاد انگیزه و هدف برای دانش آموزان دانست و گفت: امید و انگیزه برای رسیدن به هدف است که انسان را وادار به تلاش و حرکت می‌کند، و باعث می‌شود انسان در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند و تمام سختی‌ها را تحمل کند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1230619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =