مراسم افتتاحیه دبیرخانه فرهنگی و هنری برگزار شد

مراسم افتتاحیه دبیرخانه دائمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت «شعر مهدوی اقوام» با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح و شروع به کار دبیرخانه دائمی چهارمین جشنواره امامت و مهدویت "شعر ملی مهدوی اقوام " در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

هم زمان با شروع ماه محرم ماه عزای سید و سالارشهیدان، دبیرخانه دائمی چهارمین جشنواره امامت و مهدویت "شعر ملی مهدوی اقوام " در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور دکترکاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر روزبهی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین غفاری مدیر فرهنگی و اجتماعی، جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه افتتاح و شروع به کار نمود.

در این مراسم مسئول دبیرخانه جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه ضمن خوش آمد گویی ، گزارشی از عملکرد دبیرخانه در برگزاری جشنواره در سال گذشته ارائه نمود.

این دبیرخانه با هدف تبیین، هماهنگی و هدایت در راستای پرداختن به موضوع امامت و مهدویت که موضوع مهدویت را به گونه‌ جدی در محیط دانشگاه‌ها مطرح نموده و ویژگی‌های جامعه آرمانی مهدوی را برای دانشجویان تشریح می‌کند تا این قشر نسبت به وظایف خود در دوران غیبت و زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت دینی و مهدوی بطور فعال آشنا شود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1236156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =