جلیلی: آقایان می‌خواهند دوباره ایران را به عقب بازگردانند

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در قانون آمده که کشور باید در ۵ سال آینده باید جهش داشته باشیم اما آقایان بیان میکنند که این رشد شدنی نیست و راه حلی هم برای آن ندارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سعید جلیلی در جمع حامیان خود در خرم‌آباد با بیان اینکه خداوند شاکرم که امروز در این استان دوست داشتنی و مردم غیور حضور پیدا کردم، اظهار کرد: هر وقت یاد لرستان می کنیم کسی نمی تواند دلاوری‌های دهه‌ها و قرن‌های لرستان به این کشور را فراموش کند؛ کسی نمی‌تواند دلاوری‌های این استان را در دفاع مقدس فراموش کند.

بیشتر بخوانید:

نامه رئیس ستاد جلیلی به دادستان کل کشور در مورد یک فیلم

وی از لرستان به عنوان مهد فرهنگی ایران زمین یاد کرد و افزود: علما و بزرگانی از این خطه برخواسته‌اند؛ اساتیدی بزرگی در این استان داریم؛ و این استان فرزندانی را تقدیم کرده که در عرصه های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جلیلی با بیان اینکه امروز برای یک انتخاب بزرگ گرد هم جمع شده‌ایم، تصریح کرد: امروز دو نگاه در کشور در این انتخابات وجود دارد؛ امروز آینده ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؛ یک نگاه ناامیدی و نمی‌توانیم را القا می‌کند؛ در قانون آمده که کشور باید در ۵ سال آینده باید جهش داشته باشیم اما آقایان بیان می‌کنند که این رشد شدنی نیست و راه حلی هم برای آن ندارند و در تلاشند تا با مذاکره با کشورهایی که امتحان خود را پس داده‌اند دوباره ایران را به عقب بازگردانند.

وی با بیان اینکه این کشورها زیر مذاکره زدند و هشت سال رکود و انواع مشکلات بر کشور تحمیل شد، ادامه داد: اما نگاه دیگر است که خودمان را باور کنیم و این فرصت هایی که داریم همه اینها یک جهان فرصت برای کشور است و که ثمره آن یک ایران جهش خواهد بود و این شعار نیست و یک برنامه است و دولت آینده از روز شنبه این برنامه را با قدرت شروع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما مردم را باور داریم، افزود: همه مردم ایران باید در این حرکت بزرگ بتوانند یک نقش باشکوه ایفا کنند؛ اما برخی می‌گویند این کارها شدنی نیست، اما من می گویم آنها از فرصت های کشور اطلاع ندارند. من جاجای مناطق ایران حضور یافته‌ام و دیده ایم که جوانان خوش فکر چگونه کارهای نشدنی به اذعان آقایان را انجام می‌دهند.

جلیلی با بیان اینکه بیکاری امروز نتیجه هشت سال فعالیت آقایان بود، ادامه داد: ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با کشور خارجی نمی توان برطرف کرد تا آخر هم بزند زیر میز مذاکره. من می‌گویم ضعف را با اتکا با جوانان این کشور می‌توان برطرف کرد.

کد خبر: 1235599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =