برخورد با فروشندگان لباس‌ مشکی با آرم شیطان پرستی

فرمانده انتظامی ری از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف در بازارهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در حاشیه برخورد با فروشندگان البسه مشکی با طرح‌های موهوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است ازاین‌رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحدهای صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ماه ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بشیر بی‌آزار آزاد شد

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی مراجع قضائی اجرای طرح نظارت و کنترل واحدهای تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی بازدید انجام شد و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در این راستا بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با تأکید به استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و تولید البسه نامتعارف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =