پلیس آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است

سرهنگ کشوری گفت: ان‌شاءالله انتخاباتی امن، ایمن، آرام، پرشور و پر نشاط را بار دیگر در کشورمان رقم بزنیم و باعث دلخوشی رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزمان شویم. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان؛ صبح امروز فرمانده انتظامی آبادان در ستاد انتظامی این شهرستان پس از جلسه توجیهی، آموزشی با کارکنان پلیس، پیرامون برگزاری انتخابات و تدابیر امنیت آن اظهار کرد: پلیس آبادان خود را برای ماموریت فردا آماده کرده و تمام تمهیدات انتظامی، امنیتی، ترافیکی، لجستکی و تمام موارد لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور را فراهم کرده است.

سرهنگ کیومرث کشوری با بیان اینکه تأمین امنیت برگزاری انتخابات وظیفه پلیس است، تصریح کرد: پلیس در طول سال ماموریت‌های بسیار سنگینی انجام می‌دهد و ماموریت انتخابات از شیرین‌ترین ماموریت‌های پلیس است که نیروها به صورت داوطلبانه حضور دارند تا هم زمان مشارکت و امنیت انتخابات را انجام دهند و هم در باشکوه‌تر برگزار شدن این اتفاق بزرگ سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای برپایی یک انتخابات پرشور فراهم شده است، گفت: پلیس با کمک دیگر دستگاه‌های امنیت‌ ساز در کنار مردم و در خدمت مردم هستند، ان‌شاءالله انتخاباتی امن، ایمن، آرام، پرشور و پر نشاطی را بار دیگر در کشورمان رقم بزنیم و باعث دلخوشی رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزمان شویم.

کشوری ادامه داد: یکی از نکاتی که می‌تواند به امنیت کشور و انتخابات کمک کند حضور پرشور و حداکثری مردم غیور از همه‌ی طیف‌ها و سلیقه‌ها می‌باشد که باعث دلسردی و ناکامی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه ضمن گرامیداشت شهدای اخیر انتخابات گفت: پلیس براساس وظایف قانونی که دارد از آراء عمومی محافظت خواهد کرد و با قانون‌شکنی و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی خواهد کرد، و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که کوچکترین لطمه‌ای از سوی احدی به جریان برگزاری انتخابات وارد شود، چرا که برگزاری صحیح و بی نقص انتخابات باعث بزرگ‌تر شدن جلوه نظام اسلامی در جهان خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1235752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =