اراذل و اوباش مسلح بیدستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در شهر بیدستان شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر بیدستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ بیدستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری شرور مسلح منطقه فرجام تهران

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد در این درگیری ۶ نفر با سلاح سرد و گرم با ۲ نفر دیگر درگیر شده و پس از تیراندازی و مجروح کردن آن ها از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، بلافاصله تیم های اطلاعاتی از ماموران وارد عمل شده و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه هر ۶ متهم متواری را در شهرهای قزوین، مهرگان و بیدستان شناسایی و در عملیات های غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات قبلی بین طرفین درگیری بوده و ۲ متهم دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظرند، خاطرنشان کرد: پلیس به تمامی شهروندان این اطمینان را می دهد که هرگونه قدرت نمایی و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسایش عمومی آن ها شود با پاسخ سریع و قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =