کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدا می‌شود؟

یک باشگاه اماراتی به جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان علاقه دارد و ممکن است این بازیکن از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم به عنوان قهرمانی رسید و البته برخی حواشی و اتفاقات به شدت هواداران این تیم را نگران کرده بود. یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل بنا به دلایلی تصمیم گرفت طی یک توافق دوطرفه از جمع سرخ‌ها جدا شود. بسیاری تصور می‌کردند یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی جانشین یحیی خواهد شد، اما مدیریت پرسپولیس پس از بررسی‌های لازم و البته مشورت با برخی بازیکنان، تصمیم گرفت سکان هدایت تیم را به اوسما ویرا، دستیار گل‌محمدی واگذار کند.

بیشتر بخوانید:

می خواهم پیراهن پرسپولیس را بپوشم اما شان من را رعایت کنند

پرسپولیس موفق شد با اوسمار ویرا در هفته آخر لیگ برتر مس رفسنجان را شکست دهد و بالاتر از نکونام و استقلال لیگ برتر را تمام کند و به عنوان قهرمانی برسد. اتفاقی که کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد، اما سرمربی برزیلی نشان داد فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی نیست! اوسمار تصمیم گرفت پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با سرخ‌پوشان پایتخت را تمدید نکند و به بوریرام تایلند ملحق شود. اوسمار تنها خروجی پرسپولیس نیست و بسیاری از بازیکنان این تیم با پیشنهادات خوبی مواجه شده‌اند. محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنانی است که شایعات جدایی او به گوش می‌رسد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در لیگ بیست‌وسوم به فوتبال ایران بازگشت و بار دیگر پیراهن تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس را به تن کرد. کنعانی‌زادگان مثل همیشه حواشی زیادی را تجربه کرد، اما این بار کیفیت فنی او حرف اول را می‌زد. مدافع تنومند پرسپولیس موفق شد در فصل گذشته برای سرخ‌ها ۶ گل بزند و ۳ پاس گل بدهد که آمار فوق العاده‌ای برای یک مدافع محسوب می‌شود.

کنعانی‌زادگان در بازی با استقلال خوزستان پرچم‌دار کامبک پرسپولیس بود؛ دیداری که به عقیده بسیاری از اهالی فوتبال قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد. طبق شنیده‌ها باشگاه شباب‌الاهلی امارات قصد دارد با یک پیشنهاد خوب، پرسپولیس را راضی به فروش محمدحسین کند. الاهلی با مبلغ ۲ الی ۲.۵ میلیون دلار مذاکرات را آغاز خواهد کرد که بخشی از بودجه برای پرداخت رضایت‌نامه این بازیکن است و بخش دیگر طی دو فصل به کنعانی‌زادگان پرداخت می‌شود.

باید صبر کرد و دید چه سرنوشتی در انتظار محمدحسین کنعانی‌زادگان است و آیا او پس از سعید عزت اللهی، مهدی قائدی و احمد نوراللهی، چهارمین بازیکن ایرانی این تیم اماراتی در چند فصل اخیر لقب می‌گیرد یا خیر.

منبع: فوتبال ۳۶۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1235972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =