تداوم هوای ناسالم در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۱۰۹ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۰۶ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ کیفیت هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است و شاخص آلودگی هوا نیز کماکان روی عدد ۱۰۹ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دولت چهاردهم و چالش آلودگی هوا/ ساده از کنار ۱۰ درصد مرگ و خسارت ۲ میلیارد دلاری نگذریم

در حال حاضر کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۲، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۱۳۴، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۸، شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۳۶، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۸، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۰، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۱۳۵، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۱۴۲، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۱۱۳، ژئوفیزیک در منطقه ۶ با شاخص ۱۲۵، فرمانداری شهرری در منطقه با شاخص ۱۳۹ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ با شاخص ۱۰۳ با شاخص ۱۳۲ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

همچنین ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۱۵۳ و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۲ در وضعیت قرمز قرار دارند و کیفیت هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم اعلام شده است.

در ایستگاه‌های اقدسیه، پونک، تربیت مدرس، ستاد بحران، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۲۲، گلبرگ، پارک رازی، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علم و صنعت، و شهرک چشمه نیز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است و در ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ شاخص ۴۸ و کیفیت هوای پاک ثبت شده است.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۸۴ روز هوای قابل قبول و ۱۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۷۸ روز قابل قبول، ۱۹ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر چهار روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز هوای قابل قبول در پایتخت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =