تلاش برای یافتن پیکر مادر جان باخته در حادثه رودخانه کارون

فرماندار ایذه گفت : تلاش‌ها برای یافتن پیکر مادر جان باخته در حادثه غرق شدگی در رودخانه کارون ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از ایذه، حسن نبوتی فرماندار ایذه عنوان کرد: پس از وقوع این حادثه که در روز پنج شنبه ۲۱ تیر ماه به وقوع پیوست اقدامات لازم به ستاد مدیریت بحران استان برای ابلاغ به دستگاه‌های مربوطه انجام شد، با هماهنگی‌های صورت گرفته غواصان نیروی دریایی سپاه از بندر ماهشهر به شهرستان ایذه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی هلال احمر، نجات غریق و گروه‌های مردمی شهرستان پای کار آمده‌اند و قایق‌های موجود در منطقه به صورت استیجاری در اختیار تیم‌های جستجو قرار گرفته است، اظهار کرد: یک گروه ویژه از غواصان شهرداری تهران نیز به شهرستان اعزام شده‌اند و تلاش‌ها برای یافتن پیکر مادر جان باخته در این حادثه ادامه دارد.

فرماندار ایذه عنوان کرد: در کنار اقدامات لازم برای یافتن پیکر مادر غرق شده، پرونده نیز در دستگاه قضایی تشکیل شده است و با هر گونه قصور و کوتاهی شخص، نهاد و یا ارگان، برخورد قاطع خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: قطعا اولویت ما سلامت جان شهروندان‌مان است و مهمترین اقدام ما حفظ امنیت و سلامتی این عزیزان در بالاترین سطح مدیریتی در شهرستان با استفاده از تمهیدات لازم می‌باشد.

خبرنگار: سیده ریحانه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =