معمای  رمز آلود کشف جسد مردی کنار خیابان

با کشف جسد رها شده مرد جوان در کنار جدول یک خیابان، معمای رمز آلود جنایتی دیگر روی میز قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۲۲ شب یک شنبه بود که زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و یکی از شهروندان ماجرای وحشتناک جسدی را بازگو کرد که در حاشیه خیابان شهید محمد زاده ۱۹رها شده بود. با دریافت این گزارش، بلافاصله سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا)به همراه گروهی از عوامل انتظامی عازم محل کشف جسد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل هولناک در همدانک / ۵ نفر خانواده جان باختند

وی که بر اساس تجربه انتظامی و درهمان بررسی های مقدماتی فرضیه جنایت را روی برگه ثبت وقایع انتظامی به نگارش درآورده بود از نیرو های تحت امر خود خواست تا با حفظ صحنه رها شدن جسد،مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دهند. طولی نکشید که خودروی حامل قاضی دکتر صادق صفری در محل توقف کرد و تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله بود که آثاری از کبودی و چسب های پهن روی دستانش وجود داشت اما کفش های این مرد مجهول الهویه در آن اطراف دیده نمی شد.

نظریه مقدماتی پزشک قانونی نیز حکایت از آن داشت که مرد مذکور احتمالا از طریق انسداد راه تنفسی(خفگی)به قتل رسیده است. بنابراین با انتقال جسد به پزشکی قانونی،بررسی های پلیسی ادامه یافت . هنوز دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که زنی به همراه خواهر و شوهر خواهرش وارد کلانتری شفا شد وادعا کرد همسرش از چند ساعت قبل گم شده است.

این ادعا در حالی ظن پلیس را برانگیخت که مشخص شد جسد مذکور همان فرد گم شده ،(شوهر زن جوان)است اما پیامک هایی که در گوشی تلفن آن ها پاک شده بود،حکایت از ماجرایی مشکوک داشت به همین دلیل و با دستور قاضی ویژه قتل عمد، درحالی تحقیقات تخصصی به افسران زبده پلیس آگاهی سپرده شد که معمای رمز آلود این جنایت روی میز قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد قرارگرفت.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

کد خبر: 1239044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =