نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها هر روز بیشتر می‌شود

امام جمعه قزوین گفت: اسرائیلی‌ها در اقتصاد با مشکل جدی مواجه شده‌اند و ستون فقرات اقتصادی آنان شکسته است و نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۱۹ مرداد در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: اگر شکر نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده است را به جای بیاوریم نعمت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد، بزرگترین نعمت هم نعمت نبوت، رسالت، وحی، قرآن کریم، ولایت امیرالمؤمنین (ع) و اولاد امیرالمؤمنین (ع) است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نگاه کنید می‌بیند که دشمنان چندین بار تصمیم گرفته‌اند با ما بجنگند اما خداوند دست آنان را در تجاوز و تهدید کوتاه کرده است و این موضوع نعمت کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خودتان را در پیشگاه خدا حاضر و خداوند را ناظر ببینید و به خدا توکل داشته باشید چراکه هیچ قدرتی در مقابل خدا قدرت نیست بلکه ضعف است.

وی بیان کرد: یهودی‌ها همیشه تحت پوشش لعنت خدا هستند همانطور که بندگان خوب خدا همیشه تحت پوشش رحمت خدا هستند. بنابراین دست قدرت خدا همیشه بالاترین دست‌هاست.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خداوند مفسدین را دوست ندارد، گفت: انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها از یک گروه هستند و در مناطق مختلف پایگاه دارند و هر وقت می‌خواهند شعله‌های آتش جنگ را برافروخته کنند خداوند متعال به دست بندگان شایسته خود آتش را خاموش می‌کند.

وی ادامه داد: امروز امیرالمؤمنین (ع) به مجاهدان عرصه مقاومت اسلامی قدرت می‌بخشد، بنابراین مبادا نعمت‌های خدا که غیرقابل شمارش است را فراموش کنید که خداوند برای ما انسان‌ها نعمت‌های بسیاری فرستاده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تقوای الهی را همواره باید برای هم یادآوری کنیم و دست یکدیگر را در کارهای پسندیده بگیریم اگر ناپسندی دیدیم جلوی آن را بگیریم، جلوی ظلم، غیبت و تهمت را بگیریم و صفا و صمیمت ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: سعادت دنیا با تقوا تأمین می‌شود و هیچ موضوعی جز تقوا نمی‌تواند برای ما سربلندی و عزت داشته باشد؛ هر کس که تقوا ندارد بیچاره و فقیر است بنابراین هر لحظه باید به دنبال تقوا باشیم و معنای تقوا را می‌توانید در قرآن جستجو کنید.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) فرمودند ۳ مورد آدمی را نابود می‌کند. اولین مورد متکبر بودن، دومین مورد حریص بودن و سومین مورد حسد است باید این موارد توجه کنیم تا مبادا این سه مورد را در خود داشته باشیم.

وی گفت: عمار یاسر برای ساختن مسجد خیلی کار می‌کرد رسول اکرم (ع) به عمار گفت خیلی زحمت می‌کشی. عمار گفت من می‌خواهم برای خانه خدا کار کنم، این مصداق به ما یاد می‌دهد همیشه برای خدا کار کنیم همانند موکب دارانی که از حالا در این گرمای هوا به کربلا می‌روند تا خدمتگزار زائر عبدالله (ع) باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه اظهار کرد: ملت ما در دفاع مقدس در مقابل فتنه‌ها هوشیار بودند و دشمنان را به خوبی شناختند و امروز نیز در مقابل توطئه‌های دشمن باید هوشیارانه عمل کنند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: اسرائیلی‌ها در دولت خود درگیری دارند، در حوزه اقتصادی با مشکل جدی مواجه شده‌اند و ستون فقرات اقتصادی آنان شکسته است و نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها هر روز بیشتر می‌شود و این موضوع عامل دیگری است که این رژیم غاصب را به نابودی نزدیکتر می‌کند.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =