تا هفته هفتم سر نخواستن گاریدو دعوا می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این تیم بیش از ۴۰ میلیون هوادار دارد و به نظر من مدیریت با آوردن چنین مربی اشتباه بزرگی کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ضیا عربشاهی درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ذوب آهن در نخستین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: برای شروع لیگ نتیجه خوبی کسب نکردیم و بعید می‌دانم با تفکرات گاریدو بتوانیم موفق شویم. او به اندازه کافی در اردوی ترکیه زمان برای هماهنگ سازی بازیکنان داشت و اکنون وقت آزمون و خطا نیست.

بیشتر بخوانید:

مدافع پرسپولیس خداحافظی کرد + عکس

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری می‌گویند، چون بازی اول است و شناخت کافی به تیم ندارد این نتیجه منطقی است. من به شخصه منکر این حرف‌ها هستم و اگر مربی باهوش باشد طی این مدت می‌توانست شناخت کافی را پیدا کند. همه این موضوعات جنگ زرگری است و اگر نتیجه نمی‌گیرد به این صورت می‌گویند و وقتی هم که نتیجه بگیرد می‌گویند خوب بازی کرده و نتیجه لازم را گرفته. با توجه به برگزاری اردوی ترکیه و تمریناتی که انجام شد اگر گاریدو مربی باهوشی بود می‌توانست به خوبی تیم را بچیند. درسته که چند بازیکن رفتند، اما بازیکنانی که اضافه شده‌اند گذشته در پرسپولیس بودند و بار فنی بالایی دارند، اما در تفکرات گاریدو موفق نبودند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد گاریدو، تصریح کرد: از روز اول هم بارها گفته‌ام که شمشیر را از رو نبسته‌ام و در راستای موفقیت تیم صحبت می‌کنم و زمانی که دیر بشود می‌گویند چرا این کار را نکردیم و این چه مربی‌ای بود که آوردیم. پرسپولیس بیش از ۴۰ میلیون هوادار دارد و به نظر من مدیریت با آوردن چنین مربی اشتباه بزرگی کرده‌اند. تعویض‌های او بر چه مبنا بود و چه فکری پشت آن قرار داشت که به این شکل صورت گرفت؟ پورعلی گنجی که مصدوم بود را جای فرجی آورد اگر او سالم بود پس چرا از همان ابتدا در ترکیب قرار نگرفت؟! به نظرم تا هفته هفتم یا هشتم سر نخواستن این مربی دعوا خواهد شد. در واقع پرسپولیس از بازی هجومی خود فاصله گرفته و بعید می‌دانم با این شرایط تا پایان فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

گندوز را انگار از تخم مرغ شانسی درآوردند!

عربشاهی در این رابطه بیان داشت: گندوز به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و روی بی‌تجربگی گل اول را دریافت کرد. آیا این دروازه‌بان را از داخل تخم مرغ شانسی پیدا کرده‌اند؟ این دروازه‌بان مگر می‌خواست کفتر بگیرد که چنین گلی را دریافت کرد؟ مسئله این است که چرا نباید به جوان‌ها اعتماد کنیم. رفیعی با این سن کم قطعاً در این صحنه بهتر از او عمل می‌کرد. متاسفانه کسانی را آوردند که در حد پرسپولیس نیستند. اینکه بازی اولمان بود خدا کند به روزی دچار نشویم که تماشاچی برخی را هو کنند. در مجموع ما می‌توانستیم مقابل ذوب آهن به برد برسیم چرا که دفاع ذوب آهن تقریباً ضعیف عمل کرد، اما برنامه‌ریزی برای این مسابقه نداشتیم و نتوانستیم از ضعف‌های حریف استفاده کنیم.

بیرانوند به لطف هواداران پرسپولیس بزرگ شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های علیرضا بیرانوند علیه باشگاه پرسپولیس، متذکر شد: بیرانوند به لطف مردم و رسانه به یک جایگاه در فوتبال رسید و اگر حمایت هواداران پرسپولیس را نداشت به هیچ عنوان موفق نمی‌شد. برخی می‌گویند او با تلاش خودش به جایی رسید، اما تا زمانی که این تلاش‌ها را در باشگاه نفت تهران انجام می‌داد هیچکس او را نمی‌شناخت و تنها وقتی به پرسپولیس پیوست نام خود را بزرگ کرد. اکنون درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت می‌کند و با احساسات هواداران این باشگاه بازی می‌کند. اگر تاکنون چیزی نگفته‌ام از بزرگی خودم بوده، اما اگر بیش از این با احساسات هواداران بازی کند برخی حقایق را درباره او فاش خواهم کرد. او حالا که از پرسپولیس رفته به دنبال این است که اسمش روی جلد باشد، زیرا به خوبی می‌داند دوران او دیگر تمام شده.

غزال تیزپای فوتبال فکر می‌کند مارادونای فوتبال است

وی درباره صحبت‌های یکی از پیشکسوتان فوتبال در صدا و سیما، اشاره کرد: در رابطه با یک سری از افراد که به خاطر یک صحنه به شهرت رسیدند باید بگویم که خواهشاً خود را به نسل دهه ۶۰ نچسبانید! این فرد یک چهره کارشناسانه به خود می‌گیرد و درباره فوتبال و علی‌الخصوص نسل فوتبال دهه ۶۰ صحبت می‌کند. باید بگویم که شما خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستید و بهتر است خودتان را به امثال علی دایی‌ها نچسبانید. کسی که لقب غزال تیزپا را با خود یدک می‌کشد ۵۰ درصد فوتبالیست‌های آن دوره نبود و اکنون می‌گوید مرد سال آسیا شده است. ما در آن زمان مرد سال آسیا داشتیم افتخار می‌کنیم به علی دایی که آقای گل جهان شد نه شما که لقبی بهتان دادند و به خاطر آن لقب فکر می‌کنید مارادونای زمانه هستید. اگر بازی ایران و استرالیا در آن زمان برگزار نمی‌شد و آن گل شانسی زده نمی‌شد غزال تیزپایی وجود نداشت. شما خیلی کوچک هستید و تا آخر عمر باید ممنون‌دار آن مجری باشید که به شما لقب داد.

میخواهم طوری صحبت کنم که برخی تکانی به خودشان بدهند

عربشاهی در پایان با بیان اینکه در آسیا کار به شدت سختی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: قرعه کشی به هر صورتی که اتفاق می‌افتاد کار ما سخت بود چرا که با این وضعیت و این تفکرات نمی‌توانیم موفق باشیم. باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و ریکاوری‌ها به خوبی انجام می‌شوند، اما متاسفانه چشمم آب نمی‌خورد. تمام بازی‌ها سخت است و باز هم باید بگویم که من شمشیر را از رو نبستم چرا که تیمم را دوست دارم و ۱۵ سال در پرسپولیس بازی کردم و می‌خواهم این صحبت‌ها باعث شود برخی یک تکانی به خودشان بدهند و نگذارند اشک هوادار در بیاید. فقط دعا می‌کنم که به هشت تیم اول برسیم و نتایج مثبت شود. امیدوارم باشگاه در جهت مثبت حرکت کند چرا که بازی بعدی ما در لیگ برتر با با تیم گردن کلفت تراکتور خواهد بود و از آنجا که این بازی در تبریز برگزار می‌شود بعید می‌دانم با تفکرات گاریدو به حداقل امتیاز برسیم.

کد خبر: 1240461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =