نایب قهرمانی دختران دوومیدانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشور

پرونده بیست و هشتمین دوره لیگ دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور، با قهرمانی تیم کارا ماشین آرنا و نایب قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین و آخرین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور، دیشب با حضور بیش از ۱۸۰ ورزشکار در قالب هفت تیم کارا ماشین آرنا، دانشگاه آزاد اسلامی، چادرملو اردکان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، آذر موتور صنعت پایدار، صنعت مس کرمان و آکادمی گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها که با شکسته شدن پنج رکورد ملی و پنج رکورد باشگاهی همراه بود، کارا ماشین آرنا با 997 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و دانشگاه آزاد اسلامی با 592 امتیاز نایب قهرمان شد. همچنین چادر ملو اردکان که تا آخرین دقایق، رقابت شانه به شانه ای با دانشگاه آزاد اسلامی داشت با 553 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در این لیگ، تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، آذرموتپر صنعت پایدار، آکادمی گل‌گهر سیرجان و صنعت مس کرمان به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

دکتر سپیده توکلی در این فصل نیز هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده داشت. ایمان روغنی و جمیله سیفی نیز دستیاران توکلی بودند و حلما باقرنیا سرپرستی تیم را بر عهده داشت.

همچنین حدیثه رئوف، مریم محبی، سحر ضیایی، ام البنین طهرانی، الهه رحیمی فر، حدیثه احمدی، سارینا ساعدی، صبا فرمان پور، الهه علیزاده، مهدیه حکمت سرا، زینب احدی، نیلوفر فشخورانی، ساناز امیری پور، الهام سمرقندیان، فائزه آشورپور، سامیا شه پری، زهرا نجفی، مژده وزیری، سپیده صارمی، ثمین جعفر زاده، فائزه طباطبایی، زهرا فرخ فال، مریم احمدی و فاطمه چناری، دختران دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کشور بودند که افتخار تازه ای برای دانشگاه رقم زدند.

دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک نایب قهرمانی دختران دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: خوشحالیم که ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی، هم در اخلاق حرفه ای و هم در ورزش قهرمانی، زبانزد خاص و عام هستند و این خود پیروزی ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، از یک تیم حرفه ای کاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: موفقیت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف، در سایه همدلی و اتحاد و رعایت اصول حرفه ای گری به دست آمده است و امیدواریم این پیروزی ها در سال جاری پربارتر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =