انشالله با تلاش بازیکنان قهرمان این فصل لیگ خواهیم بود

محسن مخبریان سرپرست تیم تیر و کمان دانشگاه آزاد با بیان اینکه تیم از بازیکنان بسیار قوی و برجسته ای تشکیل شده است، گفت: ان شالله با تلاش بازیکنان قهرمان این فصل لیگ خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ مسابقات لیگ برتر تیر و کمان کشور درحالی قرار است هفته آینده آغاز شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی در بخش مردان و زنان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد و به عنوان یکی از تیم های پر قدرت این دوره از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است. در همین راستا گفتگو کردیم با سرپرست تیم تیر و کمان دانشگاه آزاد، که متن آن به شرح زیر است.

برای مخاطبان خودتان را معرفی کنید
با سلام؛ محسن مخبریان هستم 12 است که کارمند فدراسیون تیراندازی با تیر و کمان هستم، با توجه به تجربیات کبه عنوان سرپرست تیم ملی با آقای میلاد وزیری سرمربی تبم ملی داشتیم ایشان لطف داشتند بنده را به دانشگاه آزاد معرفی کردند و امسال سرپرست  تیم تیر و کمان دانشگاه آزاد هستم و امید وارم ان شاالله نتایج خوبی کسب کنیم.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی چطور تشکیل شد؟
تیم از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده است؛ تیم آقایان شامل: «میلاد وززیری، صادق اشرفی، رضا شبانی، بهرام تیمور زاده، سجاد ذوالفقاری، امین لطیفی، امیرعلی طباطبایی، آرین رستگار و احسان شفیعی» و تیم بانوان شامل: «زهرا نعمتی، مبینا فلاح، مریم نادعلی، آرزو عسگری، شایلی قربانی، سمیرا ساداتی، مریم کاکایی، آیتک جلوسیان و سمانه رمضانپور» میباشند. تعدادی از بازیکنان تیم های آقایان و بانوان سابقه قهرمانی لیگ و مسابقات کشوری را دارند و از بازیکنان فیکس تیم ملی هستند.

درباره تجهیزات تیم رضایت دارید؟
تهیه تجهیزات تیم در دست اقدام است اما از آن جا که به علت کرونا شروع مسابقات چندین بار به تعویق افتاد؛ هنوز تجهیزات به تیم نرسده اما با توجه به اینکه از هفته آینده به صورت قطعی مسابقات لیگ شروع خواهد شد مسئولان در تلاش اند که در طی این چند روز تجهیزات را به طور کامل تهیه و تکمیا کنند

کلیات لیگ تیر و کمان کشور را چطور ارزیابی می‌کنید؟
لیگ معمولا در بخش های آقایان و بانوان در هر دو رشته کامپوند و ریکرو هم زمان برگزار میشد اما امسال به علت کرونا قرار بر این است که در 4 بخش جدا برگزار شود؛ مدت زمان برگزاری مسابقات هم بیشتر شده است قبلا حدود 5-6 هفته بود اما امسال به علت کرونا حدود 13 هفته خواهد بود، اختتامیه لیگ هم 17 ام بهمن ماه برگزار خواهد شد.

چه تیم‌هایی رقبای اصلی تیم دانشگاه آزاد هستند؟
کلیه تیم ها، تیم خوب و قوی هستند امسال هم فرصت زیادی داشتند و تیم های خوبی را تشکیل داده اند. ما هم با توجه به حضور و سرمربیگری آقای میلاد وزیری که از المپیکی ها و قهرمان کشور هستند توانستیم تیم بسیار خوب و قوی ای تشکیل بدهیم و امیدواریم که ان شاالله بتوانیم  به لطف خدا در هر دو بخش آقایان و بانوان قهرمان شویم.

ارزیابی‌تان از وضعیت کنونی تیر و کمان در کشورمان چگونه است؟
از زمانی دکتر شعبانی تشریف اوردند در راس مدیریت فدراسیون شرابط بهتر شده است و با توجه به تلاش های ایشان به خصوص توجه به جوان گرایی و حمایت از تیم های نوجوانان و جوانان امید داریم هر بیشتر وضعیت ورزش تیر و کمان کشور بهتر شود؛ از مشکلات مهم بحث کمبودهای سایت فدراسیون به خصوص نبود خوابگاه برای برگزاری اردو ها بود که در تلاش هستند به زودی این مشکل را برطرف کنند.

هدفتان برای این دوره از مسابقات چیست؟
تعویق چند باره شروع مسابقات به علت کرونا در انگیزه و آمادگی بازیکنان تاثیر داشته است البته بازیکنان امید داشتند که لیگ شروع شود اما این تعویق چند باره بی تاثیر در روحیه بازیکنان نبوده است، ان شاالله مشکل خاص دیگری به وجود نیاید و لیگ به انتها برسد و امید واریم بتوانیم در هر دو بخش آقایان و بانوان قهرمان شویم.

 ارزیابی تان از تیم دانشگاه آزاد قهرمانی قطعی است؟
بله. با توجه به حضور خانم نعمتی و آقای وزیری و دیگر بازیکنان برجسته بسیار امید وار هستیم که قهرمان لیگ خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =