مرحوم عرفان نظر بیگی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیست/ تکذیب کشته شدن در اغتشاشات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با صدور بیانیه‌ای، ضمن ابراز تاسف از فوت ناگهانی مهندس عرفان نظربیگی فارغ‌التحصیل این واحد دانشگاهی، کشته شدن آن مرحوم در اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروز در فضای مجازی خبری انعکاس یافت مبنی بر درگذشت یکی از دانشجویان واحد تهران جنوب که برخی سودجویان درگذشت این فرد را به اغتشاشات اخیر نسبت دادند.

 پس از پیگیری خبرنگار ایسکانیوز از مسئولان واحد تهران جنوب مشخص شد؛ فرد مورد نظر سال ۱۳۹۹ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، فارغ‌التحصیل شده و هیچ ارتباطی میان درگذشت مرحوم عرفان نظربیگی و اغتشاشات اخیر وجود ندارد.

در همین خصوص دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت ناگهانی مهندس عرفان نظربیگی، فارغ التحصیل رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی معماری این واحد (سال1399)، مراتب همدردی و تسلیت خود را نسبت به خانواده محترم، اساتید و دوستان آن عزیز از دست رفته اعلام میدارد. همچنین هرگونه سوء استفاده از این رخداد تلخ و نشر اخبار کذب، مبنی بر کشته شدن آن مرحوم در اغتشاشات کور اخیر را محکوم می نماید. از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان داغدارش، صبر و اجر مسالت داریم.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
 

کد خبر: 1155944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =