نوری: دست‌های پشت پرده برای موفق نشدن استقلال تاثیرگذار هستند

پیشکسوت استقلال گفت: دست‌های پشت پرده در کار است و همه علیه استقلال شدند تا این تیم موفق نشود. اگر داور مسابقه عدالت را رعایت می‌کرد باید به ۲ مربی آلومینیوم کارت قرمز نشان می‌داد و مربی آنها را اخراج می‌کرد، اما فقط قانون را برای استقلال اعمال می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: آلومینیوم مقابل استقلال فقط ضد فوتبال بازی کرد و دفاع اتوبوسی داشت تا مانع گلزنی مهاجمان استقلال شد. استقلال لیاقت پیروزی را داشت و البته داور پنالتی ۱۰۰ درصد را برای استقلال نگرفت. به نظرم آلومینیوم تاکتیکی نداشت و در نیمه دوم یک توپ هم به حسینی دروازه‌بان استقلال نرسید.

بیشتر بخوانید:

تکرار وعده فتح‌الله‌زاده/ مسی را به استقلال می‌آورم!

وی افزود: آبی‌پوشان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما از موقعیت‌های خود نتوانستند استفاده کنند. تیم استقلال فوتبال بازی می‌کند و سرتر از حریفانش است. این تیم لیاقت کسب ۳ امتیاز بازی برابر آلومینیوم را داشت، اما بازیکنان موقعیت‌ها را خراب کردند.

*دست‌های پشت پرده برای موفق نشدن استقلال تاثیرگذار هستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برخی از اعضای کادر فنی آلومینیوم باید از بازی اخراج می‌شدند، تصریح کرد: برای کمیته داوران و کمیته انضباطی متأسفم که فقط محرومیت را برای استقلال در نظر می‌گیرند و ساپینتو را محروم کردند. ۲ نفر از کادر فنی آلومینیوم در این بازی باید اخراج می‌شدند، اما این اتفاق رخ نداد. کادرفنی آلومینیوم با جار و جنجال باعث شدند که استقلال به حاشیه برود و این تیم به نتیجه نرسد. اگر کادر فنی استقلال این حرکات را انجام می‌داد به طور حتم با محرومیت مواجه می‌شد، اما مربیان آلومینیوم اخراج نشدند.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده در کار است و همه علیه استقلال شدند تا این تیم موفق نشود. اگر داور مسابقه عدالت را رعایت می‌کرد باید به ۲ مربی آلومینیوم کارت قرمز نشان می‌داد و مربی آنها را اخراج می‌کرد، اما فقط قانون را برای استقلال اعمال می‌کنند.

*استقلال در صورت نبود شیطنت‌ها شخصیت قهرمانی دارد

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه استقلال در چند هفته اخیر کم گل زده است، تاکید کرد: به هر حال سطح تیم‌ها نزدیک به هم هستند و موقعیت‌های کمی به دست می‌آورند و همین موضوع باعث شده که بازی‌های لیگ کم گل باشد. قایدی نسبت به دیدارهای قبلی بهتر بازی کرد و محبی هم عملکرد مناسبی داشت و به نظرم استقلال بدشانسی آورد که به ۳ امتیاز نرسید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه هر تیمی جلوی استقلال بازی کند به طور حتم می‌بازد، اظهار کرد: استقلال فوتبال رو به جلویی را از خود ارائه می‌دهد و با بازیکنان خوبی که دارد برای پیروزی در هر بازی وارد میدان می‌شود. اگر تیم‌هایی مثل آلومینیوم ضد فوتبال بازی کنند و دفاع اتوبوسی داشته باشند بازی به تساوی می‌رسد. بازی تیم‌های پرسپولیس و گل گهر هم دیده‌ام، اما هیچ تیمی مثل استقلال فوتبال بازی نمی‌کند. این تیم با بدشانسی مواجه است و ۲ امتیاز بازی خانگی هم برابر تیم آلومینیوم از دست داد.

*نبود ساپینتو در کنار زمین تاثیرگذار است

وی یادآور شد: استقلال خوب بازی می‌کند و دست ساپینتو هم باز است. بازیکنان به خوبی در طول مسابقه در داخل زمین به حریفان فشار می‌آورند. البته اگر داوری‌ها درست باشد و به یک تیم خاص کمک نکنند تا قهرمان شود به طور حتم استقلال لیاقت و شخصیت قهرمانی را دارد.

نوری در پاسخ به این سوال که عدم حضور ساپینتو در کنار زمین چقدر تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: به هر حال ساپینتو پتانسیل بالایی دارد و فعالیت بدنی‌اش زیاد است. او انرژی خود را می‌تواند به داخل زمین انتقال بدهد و نبودش در کنار زمین تاثیرگذار است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1157324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =