تصویب ۴ طرح اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان 

بیست و دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور مجید مشکینی نماینده رئیس دانشگاه در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه در واحد بندرعباس برگزار شد.

مشکینی در این جلسه تولید علم، دستیابی به علوم و فناوری‌های پیشرفته، ارتقا جایگاه دانشگاه و توجه به توسعه علوم پایه و تحقیقات بنیادی را جهاد علمی و مستمر دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: این دانشگاه با نگاهی نو و مسأله محور به دنبال کسب مرجعیت علمی و فناوری و توسعه همه جانبه و پایدار کشور است.

وی با تأکید بر بهینه سازی و به کارگیری ظرفیت‌های دانشگاه در اجرای طرح های کلان با هدف حل مسائل مهم کشور افزود: دانشگاه‌ها باید با اجرای طرح‌ها و تولید محصولات نوآورانه و فناورانه در اقتصاد و کسب و کارهای نوین به عنوان یک دانشگاه کاملاً تأثیرگذار عمل کنند و در این مسیر خطیر، هوشمندانه قدم بردارند و از سرمایه‌های دانشگاه به خوبی صیانت و مراقبت کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خواستار راه اندازی آزمایشگاه استاندارد با حمایت واحدها و مراکز در استان هرمزگان شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به دلیل بهره مندی از این استان از گمرکات، وجود بنادر آزاد تجاری، ورود روزانه کالاها به داخل کشور و لزوم صدور استاندارد لازم می تواند با ایجاد و تجهیز آزمایشگاه استاندارد نسبت به صدور مجوز کالاها و درآمد زایی برای دانشگاه اقدام کند.

گفتنی است در این جلسه ۴ طرح مهم اقتصادی شامل بسته بندی و فراوری خرمای پیارم، تولید و پرورش ماهیان زینتی، طرح تولید و فروش مکمل سوخت، طرح هوشمند سازی تأسیسات با بکار گیری تکنولوژی‌های ابری و شبکه‌های بی سیم و اینترنت اشیا، با حداکثر آرا تصویب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =