70 درصد گاز کشور در عسلویه تولید می‌شود/ ضرورت ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با شورای راهبری شرکت‌های پتروشیمی

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی گفت: در شورای راهبری ۴۱ شرکت‌های پتروشیمی داریم که حدود ۷۰ درصد گازکشور را در علسویه تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت نظری صبح امروز ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در مراسم افتتاحیه رویداد ملی عصر امید که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، اظهار کرد: عمده‌ترین اقدام پارس جنوبی، این است که گاز را از دریا به خشکی برساند و شیرین سازی و سایر اقدامات را انجام دهد و به شرکت‌ها یا اماکن دیگر صادر کند. تولید این حوزه حدود ۷۵۰ میلیون مکعب در روز بوده که حدود ۷۰ درصد گازکشور را در علسویه تولید می‌شود.

40 شرکت در رویداد عصر امید عسلویه پذیرش شدند

وی ادامه داد: در شورای راهبری ۴۱ شرکت‌های پتروشیمی داریم. حدود ۴۰ میلیون تن مواد تولید می‌کنند. سرمایه گذاری در منطقه نیازمند توجه تمامی ارکان است‌، این موضوع نیازمند استمرار و مداومت است. شورا کمیته‌های ‌مختلفی دارد که در هر کدام نماینده‌ای از این شرکت‌های پتروشیمی در آن حضور دارند.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی گفت: شرکت‌های دانش‌ بنیان از طریق کمیته‌های شورای راهبری می‌توانند با شرکت‌های پتروشیمی ارتباط برقرار کنند. دوست دارم رابطه شرکت‌های پتروشیمی، صنعت و شورای راهبردی رابطه بسیار خوبی باشد. ما نیازمند پشتیبانی هستیم و این پشتیبانی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.انتهای پیام

کد خبر: 1172874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =