ساخت ۴۲ هزار مسکن ویژه خانوارهای دارای ۲ معلول

مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت ۴۲ هزار واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ۲ معلول خبر داد و گفت: ۲۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز محمد ترکمانه با اشاره به برنامه ریزی برای فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال زایی در مناطق مرزی و محروم اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما ساخت مسکن برای معلولان است. در این راستا برای خانوارهای دارای دو معلول بالغ بر ۴۲ هزار مسکن حمایتی در حال ساخت است.

نیاز معلولان به مهارت‌آموزی بیش از بسته‌های معیشتی است / خلا وجود آمار صحیح از جامعه دارای معلولیت

وی ادامه داد: درباره طرح نهضت ملی مسکن نیز تعهد ساخته ۵۰ هزار واحد را داده این که این میزان به ۱۰۰ هزار واحد افزایش یافته است. از این تعداد اواخر سال گذشته و ابتدای امسال ۲۲۰۰واحد تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم برای کارهای اقتصاد سرمایه گذاری شد، گفت: این رقم با احتساب سرمایه گذاری شرکای اقتصادی ۲۰ هزار میلیارد تومان بود که ۳۰۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرد.

ترکمانه با تاکید بر اهمیت امنیت غذایی از اجرای ۱۹۴ هزار طرح در این بخش با ایجاد ۵۴۰ هزار شغل خبر داد و افزود: در بخش آبزی پروری و کشاورزی بنیاد برکت هدف گذاری ایجاد ۴۰۰ هزار فرصت شغلی را در برنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =