آرمین سهرابیان رسما استقلالی شد / قوی‌تر از قبل برگشته‌ام

آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر به استقلال پیوست.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، باشگاه استقلال در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود امروز یکشنبه قرارداد دو ساله‌ای را با آرمین سهرابیان امضا کرد.

نکونام: آقای قنبرزاده! شما حق نداری درباره استقلال حرف بزنی

این مدافع وسط ۲۷ ساله در سه فصل گذشته در تیم گل گهر سیرجان حضور داشت.

سهرابیان سابقه بازی در استقلال را هم دارد. او از سپاهان راهی استقلال شد و دو فصل در این تیم توپ زد. در زمان سرمربیگری استراماچونی، سهرابیان از استقلال جدا شد و به سایپا رفت. او در ادامه راهی گل گهر شد و با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، به تیم سابق خود بازگشت.

باشگاه استقلال تاکنون به صورت رسمی مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به خدمت گرفته است.

آرمین سهرابیان پس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال درباره بازگشتش به جمع آبی‌پوشان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بالاخره قراردادم با استقلال نهایی شد. در این دو هفته، جواد نکونام و حجت کریمی پیگیر بودند و زحمت کشیدند قراردادم نهایی شود. امیدوارم سال خوبی را داشته باشم و دل هواداران را شاد کنم.

وی در مورد جدایی‌اش از استقلال تصریح کرد: چهار سالی از استقلال دور بودم و در این مدت تجربیات خوبی کسب کردم و قوی‌تر از قبل برگشته‌ام.

مدافع تیم فوتبال استقلال با اشاره به اهدافش از حضور در استقلال خاطر نشان کرد: هدف اصلی استقلال همیشه قهرمانی است و برای رسیدن به آن می‌جنگیم.

سهرابیان راجع به احساسش پس از جدایی از استقلال گفت: سالی که از استقلال جدا شدم، سخت‌ترین روز زندگی‌ام بود. گفته بودم تجربیات خوبی کسب می‌کنم و قوی‌تر برمی‌گردم.

وی در مورد اینکه قرار است زوج محمدحسین مرادمند در خط دفاعی باشد، تأکید کرد: این مسئله نظر سرمربی است و تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان را ثبت کنیم. یکی از اهدافم این بود که بیشتر دیده شوم و به تیم ملی برسم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد انتظارات از خط دفاعی استقلال بیشتر از گذشته است، تأکید کرد: قطعاً همینطور است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که خط دفاعی مستحکمی داشته باشیم. نکونام مربی کاربلدی است و می‌توانیم خط دفاعی مستحکمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام /

کد خبر: 1187953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =