بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام به گلستان

بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام به استان گلستان از روز گذشته و با انجام روزانه سه پرواز آغاز شده و صبح امروز نیز سومین گروه از حجاج وارد استان شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از گلستان، در موسم حج تمتع امسال بیش از 5 هزار و 120 زائر از استان گلستان راهی سرزمین وحی شدند که متأسفانه دو زائر گلستانی در شهر مکه، به دیدار حق نائل آمدند.

بازگشت حجاج نیز از 16 تیرماه، از طریق پروازهای مستقیم از مدینه منوره به فرودگاه بین المللی شهدای گرگان آغاز شد. بازگشت حجاج طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مدت 7 روز و برقراری روزانه سه پرواز انجام خواهد شد.

شهرستان‌های بندرترکمن، آق قلا و گنبدکاووس بیشترین تعداد زائران را دارند و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته ازدحام خانواده‌ها و استقبال‌کنندگان از حجاج، سبب اخلال در پروازهای داخلی این فرودگاه و همچنین ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه گرگان به آق قلا می‌شد، امسال طبق تصمیم کمیته حج استان، تصمیم بر این گرفته شد که استقبالی از حجاج در ترمینال فرودگاه گرگان انجام نشود.

حجاج پس از ورود به فرودگاه، با اتوبوس به محل‌هایی که از قبل پیش بینی شده است، عازم خواهند شد و مراسم متمرکز استقبال از آنان در شهرستان‌ها انجام می شود.

خبرنگار: رضوان سادات حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1236088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =