پدر گواردیولا ملودرامی اجتماعی و رازآلود / جنجال‌های سریال از کجا آب می‌خورد؟

پدر گواردیولا یکی از جدیدترین آثاری است که شبکه نمایش خانگی تولید کرده است. سریالی که هنوز نیامده با کلی جنجال و سر و صدا همراه بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی همچنان به تاخت پیش می‌رود و گویی کمر همت بسته تا با تولیدات پرشمار خود نه تنها از تلویزیون بلکه از سایر پلتفرم‌ها نیز پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دلیل توقف پخش سریال آمستردام چه بود؟

پدر گواردیولا یکی از جدیدترین آثاری است که شبکه نمایش خانگی تولید کرده است. سریالی که هنوز نیامده با کلی جنجال و سر و صدا مبنی بر دریافت دستمزدهای میلیاردی بازیگران این سریال همراه بود. ادعای دستمزدهای میلیاردی را بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی مطرح کرد. او مدعی شد که این سریال قرار است با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخته شود و حدود ۱۱.۵ میلیارد تومان از این هزینه برای دستمزد سه بازیگر اصلی پدر گواردیولا در نظر گرفته شده است.

پس از آن هم برخی فعالان عرضه سینما و تلویزیون مدعی شدند، که عوامل سریال برای ایجاد جو تبلیغاتی دست به انتشار چنین اخباری زده اند.

پدر گواردیولا

آن‌ها معتقد بودند که برخی از عوامل فیلم برای راضی کردن پلتفرم‌ها و مشارکت شان در پروژه پدر گواردیولا، جنجال دستمزدهای نامتعارف بازیگران این سریال را راه انداخته‌اند.

همچنین پس از حوادث سال گذشته ی کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد احتمال می‌رفت پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل رو به رو شود، اما گمانه زنی‌ها درست از آب درنیامد و با وجود همه این جنجال‌ها، این سریال در ابتدای تابستان منتشر شد و با وجود اینکه که تنها یک قسمت از آن عرضه شده، اما گویی توانسته مخاطب را بسیار غافلگیر کند.

پدر گواردیولا اولین ساخته سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت‌الله از فیلمنامه‌نویسان مشهور سینما و تلویزیون است و او پیش‌تر در سال ۹۹، سریال «زمین گرم» را هم برای تلویزیون ساخته بود.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می‌ کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابط شان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برایشان رقم می‌ خورد.

فیلمبرداری این سریال به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری در اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در اوایل سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

پدر گواردیولا

خلاصه داستان: این سریال قصه ی مربی فوتبالی به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که دائم‌ الخمر است و به واسطه ی اتفاقاتی زیر دِین زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری قرار می‌ گیرد. پس از آن یک مثلث عشقی شکل می گیرد که یک طرفش بنفشه و سمت دیگرش ریحانه، همسر اول اسماعیل با بازی سارا خوئینی‌ها است.

بازیگران این سریال عبارتند از: حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عدل‌پرور و مهران مدیری.

سه بازیکن و ستاره سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و همچنین علی موسوی هم در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

این سریال هر پنجشنبه‌ ۸ صبح به‌طور رایگان از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =