ماجرای رفتن مورینیو از آث رم / مکزیک میزبان آقای خاص می‌شود؟

خوزه مورینیو سرمربی آث رم ویدیویی را در صفحه شخصی خودش در رابطه با پیوستن به یکی از تیم‌های مکزیکی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز به نقل از مارکا، خوزه مورینیو ویدیویی در رابطه با پیوستنش به تیمی از مکزیک در صفحه شخصی خودش منتشر کرد، ویدیویی که از قرار معلوم یک ویدیو تبلیغاتی برای یکی از آژانس‌های مسافرتی است که بازتاب زیادی در رسانه های مکزیکی و آمریکایی داشته است.

در این ویدیوی تبلیغاتی مورینیو با اشاره به پیوستنش به بهترین تیم مکزیک، موجی از شایعات را در لیگ MX مکزیک ایجاد کرده است. این خبر که توسط مورینیو از طریق صفحه شخصی‌اش منتشر شد، در سراسر جامعه فوتبالی مکزیک پخش شده است.

شایان ذکر است که مورینیو اکنون هدایت تیم آث رم ایتالیا را بر عهده دارد و تیمش با پنج امتیاز در رده سیزدهم سری آ ایتالیا قرار دارد.

با این حال با توجه به نتایج ضعیف رم در رقابت‌های لیگ و نایب قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ اروپا، گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت رم در رسانه‌های ورزشی آمریکایی و مکزیکی بالا گرفته، با این حال بعید می‌رسد که خوزه مورینیو هدایت یک تیم از لیگ MX مکزیک را بر عهده بگیرد.

مورینیو

 تیم‌های عربستانی‌ها بعد از هزینه‌های سرسام‌آوری که انجام دادند،به مورینیو پیشنهاد همکاری دادند اما او به این پیشنهادات جواب منفی داد و ترجیح داد به عنوان استعدادیاب در کنار عربستانی‌ها کار کند.

با این حال او به نظر می‌آید کماکان علاقه دارد که که در اروپا به مربیگری خودش ادامه دهد و قصدی برای خروج از قاره سبز نداشته باشد و این ویدءو هم از قرار معلوم یک ویدیو تبلیغاتی هست که توسط یک آژانس مسافرتی طراحی شده است که صرفا برای بازدید بالا در صفحه شخصی مورینیو کار شده است.

خوزه مورینیو یکی از مربیان درخشان و عنوان دار فوتبال اروپا است که سابقه بیش از بیست قهرمانی در کارنامه شخصی خود را دارد و دو بار با پورتو و اینتر میلان سابقه قهرمان در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =