هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی پرگل سپاهان مقابل حریف ازبکستانی / نوبهار 2-1 نساجی

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با برد سپاهان و باخت نساجی برابر حریفان خود همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در خانه آلمالیق ازبکستان به مصاف این تیم رفته است. جزییات این دیدار را به صورت زنده در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پرسپولیس جانشین مورایس در سپاهان می‌شود؟

آلمالیق یک - سپاهان ۳/ دقیقه ۶۵

کارت زرد: آریا یوسفی (۴)

کارت قرمز: -

ترکیب آلمالیق: ارگاشیف، کومیلوف، رحمانوف، اسماعیلوف، جیاسوو، میراخمدوف، روستموف، تورسونوف، کاسیموف، خاسانوف (۵۵ - مارتین بواکیه) و دنیسف (۲۸ - سوناتوف).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد (۵۸ - نیلسون)، آریا یوسفی، برایان دابو، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل کثیر.

موقعیت‌های حساس

تقابل دو تیم با سوت احمد العلی، داور اردنی آغاز شد.

دقیقه ۱۰: شوت آریا یوسفی روی پاس رامین رضاییان با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: اشتباه محمد قربانی در محوطه جریمه توپ را در مقابل میراحمدوف قرارداد و ضربه زاویه بسته این بازیکن با واکنش نیازمند به کرنر رفت. در ادامه ضربه کرنر تیم میزبان در ازدحام محوطه جریمه به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: ضربه مستقیم میلاد زکی پور از روی ضربه کاشته از سمت راست پس از برخورد به دروازه‌بان آلمالیق مستقیما وارد دروازه این تیم ازبکستانی شد اما باتوجه به حضور تاثیرگذار عیسی آل کثیر در میانه راه، این صحنه توسط کمک داور ویدیویی رد شد و گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۲: نفوذ رامین رضاییان به محوطه جریمه و ضربه این بازیکن از سمت راست با واکنش ارگاشیف به کرنر رفت.

گل اول سپاهان (۳۳) (ارگاشیف - گل به خودی): سانتر رامین رضاییان از روی ضربه کرنر با دفع ناقص دروازه‌بان آلمالیق مستقیم وارد دروازه این تیم شد.

گل اول آلمالیق (۳۶) (میراخمدوف): پاس در عمق بازیکنان آلمالیق به میراخمدوف رسید و شوت این بازیکن به سمت چپ دروازه پیام نیازمند وارد دروازه سپاهان شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۴۵: شوت عیسی آل کثیر از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه آلمالیق به بیرون رفت.

گل دوم سپاهان (۴۷) (رامین رضاییان): ضربه کاشته رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه به زیبایی در گوشه دروازه ارگاشیف جای گرفت.

دقیقه ۵۱: شوت رضا اسدی از بالای دروازه آلمالیق به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: ضربه سوناتوف به شکل خطرناکی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ضربه رامین رضاییان در موقعیت گلزنی مناسب در مقابل دروازه با واکنش ارگاشیف دفع شد.

گل سوم سپاهان (۶۰) (رضا اسدی): رضا اسدی روی سانتر میلاد زکی پور توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه کمک داور ویدیویی این گل را صحیح اعلام کرد و داور آن را تایید کرد.

دقیقه ۶۵: پاس در عرض آل کثیر به اسدی و ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه آلمالیق به بیرون رفت.

نوبهار صفر – نساجی یک/ آغاز نیمه دوم

ترکیب نوبهار: اوتکیر یوسوپوف، عظیم احمدوف، میلوش میلوویچ، ابراهیم یولدوشف، جمشید اسکندروف، فیلیپ ایوانوویچ، جمشید بولتابائف، ابرور اسماعیلوف، دونیر عبدومانوف، تیمورخوا عبدیخولیکوف، ایگور گلبان.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمدمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی (۲۴ - مهرداد عبدی)، حردانی، حسینی، بابایی و محمدرضا عباسی.

تیم فوتبال نساجی ایران که نخستین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند را با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشت و پس از آن برابر الهلال عربستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد، در حالی اکنون به مصاف نوبهار نمنگان رفته که این تیم از دو دیدار قبلی چهار امتیاز به دست آورده و شرایط بهتری نسبت به شاگردان مهدی رحمتی دارد و در صورت برتری می‌توانند امیدوارتر به صعود شوند.

لحظات حساس

دقیقه ۵: پاس بلند برای عبدومانوپوف پشت مدافعان نساجی می‌توانست منجر به گل نوبهار شود که این فرصت برای ازبک‌ها از دست رفت.

دقیقه ۱۶: بازیکنان نوبهار برای سومین بار محمود قائدرحمتی را با تکل زدن متوقف کردند و منجر به مصدومیت این بازیکن شدند تا او به بیرون برود و لحظاتی بعد دوباره برگردد.

دقیقه۲۳: محمود قائدرحمتی، هافبک نساجی در چهارمین برخورد با بازیکنان نوبهار نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا مهرداد عبدی جای او را بگیرد.

دقیقه ۳۱: ارسال خطرناک جمشید اسکندروف از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین پس از برخورد به زمین نزدیک بود مستقیم وارد دروازه نساجی شود که رشید مظاهری با واکنش عالی آن را دفع کرد و در ادامه هم شوت مهاجم نوبهار به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه ۳۴: تیمور عبدوخالیکوف در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و شانس گلزنی داشت که ضربه محکم او پس از برخورد به محمدزاده به کرنر رفت.

دقیقه ۵۰: پاس در عمق جمشید اسکندروف از میانه زمین در موقعیت عالی به عبدوخالیکوف رسید که در موقعیت تک به تک، رشید مظاهری با خروج سریع از محوطه جریمه به خوبی توپ را دفع کرد و در ادامه هم صابر حردانی با تکل روی بازیکن حریف مانع از حمله ازبک‌ها شد، اما با کارت زرد برای او همراه بود. در این لحظه داور قطری پس از اعلام کمک‌های خود در VAR اعلام آفساید در این صحنه نبود، اما پس از بازبینی ویدئویی در کنار زمین، کارت زرد حردانی را حذف و او را مستقیم اخراج کرد!

دقیقه ۵۸: حمله همه جانبه بازیکنان نوبهار نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که پاس به پشت محوطه جریمه و شوت تماشایی بولتابوئف در آستانه ورود به دروازه با تکل استثنایی مهرداد عبدی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۹: ضربه بیرون پای استثنایی اورونوف از پشت محوطه جریمه را مظاهری با واکنش دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۱: شوت فنی اورونوف از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و به راحتی در دستان مظاهری جای گرفت.

دقیقه ۷۳: نزدیک بود روی توپ ارسالی از جناح راست و تعلل مدافعان نساجی توپ وارد دروازه شود که بازیکنان نوبهار از این فرصت استفاده نکردند و مظاهری توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه ۷۸: ارسال یلداشف از جناح چپ و ضربه سر مهاجم نوبهار با اختلاف کم از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰: پس از نفوذ بیگی از سمت راست زمین، توپ به آزادی رسید که شوت او به مدافع نوبهار برخورد کرد و دفع شد و در ادامه هم ارسال بیگی به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰: شوت تماشایی اسماعیلوف از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه ۶+۹۰: پاس در عرض اسماعیلوف به شکل خطرناکی از مقابل دروازه نساجی عبور کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =